نهنگ‌های دوج کوین و شیبااینو فعالیت خود را آغاز کردند

انتقال بیش از ۱ میلیون توکن شیبااینو به صرافی کوین بیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۱

طی ۱۰ ساعت اخیر با افزایش ارزش شیبااینو تا ۵ درصد، شاهد انتقال بیش از ۱ میلیون توکن شیبااینو به صرافی کوین بیس بودیم. یکی از نهنگ‌های دوج‌کوین نیز مقدار زیادی از این توکن را به کوین‌بیس منتقل کرد. این قضیه نشان‌دهنده‌ی آغاز فعالت دوباره‌ی نهنگ‌های میم‌کوین‌های بزرگ بازار است. برای خواندن جزئیات بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

با افزایش ۵ درصدی قیمت شیبااینو، ۱٫۰۶ تریلیون SHIB به صرافی بزرگ Coinbase منتقل شد. این قضیه نشانگر آغاز فعالیت نهنگ‌های این ارز دیجیتال است.

البته شیبا اینو تنها میم‌کوینی نبود که نهنگ‌هایش فعالیت خود را از سر گرفتند. نهنگ‌های دوج‌کوین نیز فعالیت خود را در بازارهای ارز دیجیتال آغاز کردند و مقدار زیادی از این توکن را به صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل کردند.

طبق گزارشات ارائه شده توسط سرویس Whale Alert، در ۱۰ ساعت گذشته، نهنگ‌ها مقادیر انبوهی از میم‌کوین‌های Dogecoin و Shiba Inu را به صرافی کوین‌بیس منتقل کرده‌اند.

انتقال بیش از ۱ میلیون توکن شیبااینو به صرافی کوین بیس

انتقال ۱ تریلیون SHIB و نیم میلیارد DOGE

Whale Alert به عنوان یک پلتفرم داده بزرگ که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال برجسته بازار را ردیابی می‌کند، اعلام کرد که طی ۱۰ ساعت گذشته دو تراکنش عظیم برای دوج‌کوین و شیبااینو ثبت شده که نشان از آغاز فعالیت نهنگ‌های این میم‌کوین‌ها است.

طبق آمار این پلتفرم، ۱,۰۶۰,۵۹۴,۹۱۴,۰۴۸ SHIB و ۴۴۹,۹۹۹,۹۹۸ Dogecoin از کیف‌پول‌های ناشناس به صرافی کوین‌بیس منتقل شده است.

انتقال ۱ تریلیون SHIB و نیم میلیارد DOGE

البته باید به این نکته اشاره کرد که این مقدار شیبااینوی منتقل شده به کوین‌بیس به احتمال زیاد فروخته خواهد شد.  دوج کوین‌های منتقل شده به این صرافی بین کیف پول‌های ناشناس دیگر به چرخش درآمده است.

افزایش قیمت DOGE و SHIB

طبق ‘گزارش CoinMarketCap، طی ۲۴ ساعت گذشته، ارزش DOGE بیش از ۹ درصد افزایش یافته است. این توکن با افزایش 9 درصدی ارزشش توانست در لیست ۱۰ دارایی دیجیتال برتر باقی بماند.

آژانس تجزیه و تحلیل Santiment معتقد است تراکنش‌های نهنگ‌های این دو ارز دیجیتال و همچنین افزایش نرخ سرمایه، از دلایل اصلی افزایش ارزش شیبااینو و دوج‌کوین بوده است.

باید به این نکته نیز توجه کرد که شایعات مبنی بر از سرگیری روند خرید توییتر توسط ایلان ماسک نیز بر افزایش قیمت 9 درصدی دوج‌کوین و افزایش ارزش 5 درصدی شیبا اینو بی‌تاثیر نبوده است.

افزایش قیمت DOGE و SHIB

خرید توییتر توسط ایلان ماسک و تاثیر آن بر افزایش قیمت DOGE و SHIB

در اوایل سال جاری ایلان ماسک تصمیم گرفته بود توییتر را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار به صورت نقدی خریداری کند.

وی پس از آن، اعلام کرد که تصمیم دارد در صورت موفقیت آمیز بودن خرید توییتر، امکان پرداخت‌های DOGE را برای کاربران فعال کند. این قضیه خود اصلی‌ترین عامل تاثیر مستقیم خبر خرید توییتر بر ارزش دوج کوین است.

البته پس از مدتی ایلان ماسک مدعی شد که توییتر در مورد بات‌های موجود در این شبکه اطلاعات دقیقی در اختیارش قرار نداده و از خرید این پلتفرم منصرف شد.

این ادعای ایلان ماسک برای توییتر بسیار مشکل‌ساز شده و باعث شد این پلتفرم به طور قانونی از ایلان ماسک شکایت کند. البته با تمام این کشمکش‌ها اکنون، ماسک تصمیم به بستن قرارداد با غول رسانه‌های اجتماعی گرفته است.

منبع: u.today

شیبا اینو دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.