بعد از تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره، قیمت بیت‌کوین نیز رشد کرد

افزایش قیمت بیت کوین بعد از تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاران اخیرا شاهد افزایش قیمت بیت کوین بعد از تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره بودند. این تصمیم روز چهارشنبه توسط جروم اچ پاول (Jerome h powell) اعلام شد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش قیمت بیت کوین بعد از تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره

به دنبال تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره، قیمت بیت‌کوین افزایش یافت. این رمزارز تا قیمت ۴۰ هزار دلار رشد کرده و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. تمامی رمزارزهای بازار نیز با این رشد، جهش ۵ درصدی را ثبت کردند.

گفتنی است که فدرال رزرو این تصمیم را برای مقابله با تورم گرفته است. روز چهارشنبه جروم اچ پاول در گفتگوی خود بیان کرد که او افزایش تورم و همچنین اثرات اقتصادی آن بر کشور را به خوبی می‌شناسد. وی به مردم اطمینان داد که کشور برای مقابله با تورم آماده است.

وی در ادامه مصاحبه خود بیان کرد:

 ما مشکلات موجود در جامعه را به خوبی درک می‌کنیم و در تلاشیم تا نرخ تورم را کاهش دهیم. وظیفه فدرال رزرو این است که تورم موجود در جامعه را کمتر کند.

او در پایان مصاحبه بیان کرد که ممکن است این تصمیم جنبه‌های منفی داشته باشد.

تورم موجود در ایالات متحده که بالاترین نرخ ۴۰ سال گذشته است، تاثیر مثبتی بر بازار ارزهای دیجیتال دارد. گفتنی است که بیت‌کوین توجه میلیاردرهای آمریکایی مانند توماس پیترفی، پل تودور و ری دالیو را به خود جذب کرده است. این میلیاردها از بیت‌کوین به عنوان پوششی در مقابل تورم آمریکا استفاده می‌کنند.

منبع: coingap

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.