شیبااینو در صرافی بزرگ آمریکایی Bittrex لیست شد

لیست شدن شیبااینو در صرافی Bittrex
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ تیر ۱۴۰۱

شیبا اینو در صرافی بزرگ Bittrex، لیست شد. این صرافی که بزرگترین صرافی ایالات متحده است در توییت اخیر خود اعلام کرد که میم‌کوین شیبا اینو را لیست کرده است. به دنبال لیست شدن شیبااینو در صرافی Bittrex، تعداد دارندگان این توکن افزایش یافت. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

لیست شدن شیبااینو در صرافی Bittrex

میم‌کوین Shiba Inu توسط صرافی برتر ایالات متحده، Bittrex، لیست شد. رقیب شیبا اینو، Dogecoin در سپتامبر ۲۰۱۸ در این صرافی بزرگ لیست شده بود.

لیست شدن شیبااینو در صرافی Bittrex

توکن Shiba Inu در حال حاضر در چندین صرافی معروف ارزهای دیجیتال از جمله Binance ،Coinbase ،Gemini و چند صرافی دیگر لیست شده و معامله‌ی آن در این صرافی‌ها امکان‌پذیر است.

طبق گزارشات اخیر، Shiba Inu در ماه ژوئن در صرافی ارزهای دیجیتال Bitstamp لیست شد و همچنین اپلیکیشن معاملات سهام Robinhood نیز در ماه آوریل، این میم‌کوین محبوب را لیست کرد.

صرافی Switchhere، اعلام کرد اواخر این ماه، سه توکن SHIB، LEASH و BONE را لیست خواهد کرد. طبق گزارشات، شرکت خدمات مالی آلمانی Vivid Money نیز SHIB را در اواخر ماه جاری لیست خواهد کرد.

داده‌های منتشر شده توسط IntoTheBlock، نشان می‌دهند تراکنش‌های با حجم زیاد در روز گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است، این قضیه نشان می‌دهد نهنگ‌های شیبااینو، دوباره فعال شده‌اند.

همچنین شیبا اینو رکورد جدیدی را به ثبت رسانده و طبق آمار WhaleStats، تعداد دارندگان شیبا اینو به ۱۲۰۲۷۵۵ نفر رسیده است. Shiba Inu در حال حاضر محبوب‌ترین توکن در بین ۱۰۰ نهنگ برتر ETH است.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.