دوج ایلان مارس در صرافی‌های بزرگ هوبی و جمینای لیست شد

لیست شدن دوج ایلان مارس در صرافی های هوبی و جمینای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ دی ۱۴۰۰

صرافی‌های جمینای و هوبی رمزارز الهام گرفته شده از ایلان ماسک، دوج‌ایلان، را لیست کردند. لیست شدن در این پلتفرم‌ها برای این سکه میم بسیار حائز اهمیت است. برای خواندن خبر لیست شدن دوج ایلان مارس در صرافی های هوبی و جمینای با بیتستان همراه باشید.

لیست شدن دوج ایلان مارس در صرافی های هوبی و جمینای

Dogelon Mars (ELON)، یک سکه میم است که با الهام گرفتن از اسم مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، نامگذاری شده. این سکه در ماه اکتبر و پس از لیست شدن در OKEx توجه بسیاری از صرافی‌ها را  جلب کرد.

هوبی (Huobi)، امروز این ارز دیجیتال میم را لیست کرد. این صرافی یکی از برترین پلتفرم‌های معاملاتی برای ارزهای دیجیتالی است. معاملات نقطه‌ای (Spot trading) زمانی شروع خواهد شد که حجم سپرده کافی موجود باشد.

جمینای (Gemini) نیز امروز اعلام کرد که ELON اکنون در وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل این صرافی در دسترس است. صرافی جمینای صرافی ارزهای دیجیتالی است که توسط تایلر و کامرون وینکلووس (Tyler and Cameron Winklevoss) اداره می‌شود. دوج‌ایلان (ELON) را می‌توان با دلار آمریکا، دلار کانادا، پوند انگلیس و یورو معامله کرد.

لیست شدن در جمینای برای ELON از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا صرافی تحت حمایت Winklevii به دلیل انطباق قانونی قوی خود شناخته شده است. لیست شدن در این صرافی به افزایش اعتبار دوج‌ایلان بسیار کمک خواهد کرد.

در اواسط نوامبر، پلتفرم معاملاتی مستقر در نیویورک همچنین از Shiba Inu، پشتیبانی کرد. این عمل به افزایش ۴۰۰۰ درصدی Dogelon در اکتبر نیز کمک کرد..

دوج‌ایلان رقیبی برای دوج‌کوین؟

دوج‌ایلان یا Dogelon Mars یک توکن ERC-20 است که در ماه آوریل و در اوج محبوبیت Dogecoin بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شد.

علیرغم اینکه ELON به هیچ وجه با این میلیاردر بزرگ ارتباطی نداشت، توانست طرفداران بسیار زیادی به دست آورد. حساب رسمی این میم کوین بیش از ۳۲۲ هزار دنبال کننده توییتر دارد.

قیمت ELON طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته و ارزش بازار این سکه به ۹۳۰ میلیون دلار رسیده. افزایش قیمت اخیر به این توکن اجازه داد تا امروز برای مدت کوتاهی دوباره وارد ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر در کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) شود.

ELON نسبت به اوج ۰٫۰۰۰۰۰۲۵۹ دلاری خود در ۳۰ اکتبر ۳۳٫۹ درصد کاهش یافته است. برای مقایسه، شیبا اینو ۵۵٫۶۴٪ از بالاترین ارزش خود کمتر است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.