به‌روزرسانی جدید شیبااینو به نام Shibarium در آینده نزدیک منتشر خواهد شد

انتشار به روز رسانی جدید شیبااینو به نام Shibarium در آینده نزدیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ دی ۱۴۰۱

توسعه دهنده Shiba Inu خبر از انتشار به روز رسانی جدید شیبااینو به نام Shibarium در آینده نزدیک را داد. وی ادعا می‌کند که به‌روزرسانی لایه ۲ به زودی راه‌اندازی خواهد شد. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

انتشار به روز رسانی جدید شیبااینو به نام Shibarium در آینده نزدیک

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی میم‌کوین Shiba Inu، در توییتی سال جدید را به مردم تبریک گفت و اعلام کرد که به‌روزرسانی Shibarium، یک راه‌حل لایه ۲ است و به زودی راه‌اندازی خواهد شد. البته به زمان دقیق آن اشاره‌ای نکرد.

این توییت Shytoshi Kusama توجه تعداد زیادی از کاربران جامعه کریپتو که مشتاق راه‌اندازی Shibarium هستند را به خود جلب کرده است. کوساما همچنین سال آینده را یک سال سرنوشت ساز معرفی کرد و از مردم خواست از روزهای آخر سال لذت ببرند.

در اوایل این ماه توییتی با مضمون شمارش معکوس در توییتر شیبااینو منتشر شد که باعث کنجکاوی افراد زیادی شد. اکثریت افراد جامعه فکر می‌کردند که این پست اطلاعات مهمی در مورد زمان انتشار Shibarium خواهد داد؛ که کوساما بعدا به خاطر انتشار این پیام عذر خواهی کرد.

پس از آن معلوم شد که این شمارش معکوس مربوط به ارتقاء وب سایت بوده و این قضیه باعث ناامیدی افراد زیادی شد.

Trophias، دیگر توسعه‌دهنده شیبااینو نیز اخیراً به راه‌اندازی Shibarium اشاره کرد و اعلام نمود که توسعه‌دهندگان به زمان بیشتری برای عرضه محصولات یا خدمات جدید نیاز دارند و باید این کار را با دقت زیادی انجام دهند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.