نرخ توکن سوزی شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ هزار درصد افزایش یافته است

افزایش ۱۳ هزار درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ دی ۱۴۰۱

بیتستان:  بازگشت نهنگ‌ها به بازار شیبااینو و تایید خبر راه‌اندازی راه حل لایه دو Shibarium در اوایل سال ۲۰۲۳ باعث افزایش ۱۳ هزار درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته شده‌اند. در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۲,۵۰۶,۵۱۸ توکن Shiba Inu سوزانده شده که نسبت به روز قبل خود ۱۳,۱۹۸ درصد بیشتر است.

طبق داده‌های Shibburn، میزان توکن سوزی SHIB در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳,۱۹۸ درصد افزایش یافته است. نرخ توکن سوزی را می‌توان به بازگشت نهنگ‌ها به بازار شیبااینو و تایید خبر راه‌اندازی راه حل لایه دو Shibarium در اوایل سال ۲۰۲۳ مرتبط کرد.

نوسانات قیمت شیبااینو نیز در چند روز گذشته شدیدا افزایش یافته که نشان می‌دهد قیمت SHIB ممکن است روند صعودی جدیدی آغاز کند.

افزایش نرخ توکن سوزی Shiba Inu در آستانه راه‌اندازی Shibarium

سوزانده شدن ۳۰۲,۵۰۶,۵۱۸ توکن Shiba Inu در قالب ۵ تراکنش صورت گرفته است.

افزایش نرخ توکن سوزی Shiba Inu در آستانه راه‌اندازی Shibarium

میزان توکن سوزی شیبااینو در ماه دسامبر افزایش قابل توجهی داشت. در بازار فعلی شیبااینو که خرس‌ها شدیدا فعال هستند، این توکن از افزایش فشار فروش رنج می‌برد. با این حال، به نظر می‌رسد نهنگ‌ها دوباره وارد عمل شده‌اند و مقادیر قابل توجهی از SHIB را خریداری می‌کنند.

آیا قیمت SHIB در سال ۲۰۲۳ افزایش خواهد یافت؟

توکن‌های اکوسیستم شیبااینو (SHIB و BONE) روز جمعه به دلیل تجمع نهنگ‌ها به دلیل راه‌اندازی Shibarium در اوایل سال ۲۰۲۳، بیش از ۵ درصد رشد کرده‌اند.

طبق گزارش پلتفرم WhaleStats در ۲۴ ساعت گذشته شیبااینو بین ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط بزرگترین نهنگ‌های اتریوم قرار گرفته است. نهنگی در ۲۹ دسامبر ۸۶۲,۳۶۴,۷۱۹,۳۲۳ توکن SHIB از صرافی Bitvavo خریداری و همه‌ی آن‌ها را به آدرس جدیدی با بیش از ۳ تریلیون توکن شیبااینو منتقل کرد.

شیبااینو در حال حاضر با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۸۰۴۵ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۱ درصد افت قیمت را به ثبت رساند. حجم معاملات نیز در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل تعطیلات پایان سال کاهش یافته است.

منبع: coingape

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.