نزدیک به ۲۸۱ میلیارد SHIB توسط ۳ کیف پول مرموز جا به جا شده است

جابجایی ۲۸۱ میلیارد SHIB توسط ۳ کیف پول مرموز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

بیش از ۲۸1 میلیارد توکن شیبا اینو توسط سه نهنگ مرموز، طی ۲۴ ساعت گذشته، جابه‌جا شده است. خبر جابجایی ۲۸۱ میلیارد SHIB توسط ۳ کیف پول مرموز را کاربر توییتری با نام @shibaplay_ فاش کرد. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

بخشی از داده‌های Etherscan که توسط کاربر توییتری با نام @shibaplay_ به اشتراک گذاشته شده، نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع بیش از ۲۸۱ میلیارد توکن Shiba Inu توسط سه کیف پول ناشناس جابه‌جا شده است.

این جابه‌جایی بزرگ، روز جمعه، پس از فروش ۱۱۵ میلیارد SHIB انجام شد. این مبلغ در سه تراکنش منتقل شده است. مبلغ هر معامله به شرح زیر است:

  • ۱۲۰,۶۷۰,۳۶۳,۹۰۶ توکن شیبا اینو
  • ۸۳,۳۴۱,۸۷۲,۶۸۱ توکن شیبا اینو
  • ۷۷,۹۵۰,۳۳۱,۲۵۴ توکن شیبا اینو

مقصد اولین تراکنش، کیف پول ۰xee4c8c3ac157eb287e8b385820f190b4663ca37c بود که بیشترین مقدار تراکنش را داشت. این تراکنش 15 ساعت پیش انجام شده و تا کنون این مقدار توکن در این کیف‌پول باقی مانده است.

در مورد کیف‌پول‌های تراکنش‌های دوم و سوم، نمی‌توان اطلاعات دقیقی داد. مبالغ 83.3 و 77.9 میلیارد شیبا اینو از این دو کیف‌پول به مقصدی نامعلوم منتقل شده است و این دو کیف‌پول در حال حاضر هر دو خالی از شیبا اینو هستند.

کیف‌پول تراکنش دوم که ۸۳,۳۴۱,۸۷۲,۶۸۱ توکن شیبا اینو دریافت کرده بود، تمام توکن‌ها را به کیف‌پول دیگری منتقل کرد و یا به احتمال زیاد فروخت. پس از آن دوباره در سه تراکنش مقدار زیادی شیبا اینو، دریافت کرد. مقدار تراکنش‌های بعدی این کیف‌پول به شرح زیر است:

  • ۲۴۳,۶۳۹,۰۸۵ توکن شیبا اینو
  • ۲۶۹,۶۳۶,۴۶۴ توکن شیبا اینو
  • ۲۶۹,۴۹۰,۹۶۷ توکن شیبا اینو

با وضعیت فعلی بازار و نوسانات زیاد شیبا اینو، نهنگ‌ها با تریدهای لحظه‌ای سود کسب می‌کنند.

جابجایی ۲۸۱ میلیارد SHIB توسط ۳ کیف پول مرموز

نهنگی 115 میلیارد SHIB را در Binance خواهد فروخت

طبق گزارشات، روز جمعه، یک نهنگ مرموز در مجموع ۱۱۴,۹۵۲,۸۹۴,۱۳۸ توکن شیبا اینو را به کیف پولی با پایان -۷e6c منتقل کرد. این نهنگ، به احتمال زیاد این مقدار توکن را به زودی خواهد فروخت.

این مقدار SHIB تقریباً ۱٫۴ میلیون دلار ارزش دارد.

به گفته etherscan، سه کیف پول دیگر نیز همزمان مقدار زیادی شیبا را به همان کیف‌پول بایننس ارسال کردند.

منیع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.