نرخ توکن سوزی شیبا اینو در ۲۴ ساعت بیش از ۸۰۰ درصد رشد کرد!

رشد ۸۰۰ درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

براساس گزارشات اخیر، نرخ توکن سوزی شیبااینو، تنها در ۲۴ ساعت بیش از ۸۰۰ درصد بیشتر شده است. با رشد ۸۰۰ درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو رکورد جدیدی ثبت شد. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر با بیتستان همراه باشید.

رشد ۸۰۰ درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو

براساس گزارشات، نرخ توکن سوزی شیبااینو پس از اینکه تیم توسعه اعلام کرد کاربران در ازای سوزاندن شیب RIOSHI را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد، بیش از ۸۰۰ درصد بیشتر شده است. با این رشد، توکن سوزی شبکه شیبااینو در عرض ۲۴ ساعت به ۱۲/۸ میلیارد توکن رسید.

براساس گزارشات ارائه شده از CryptoGlobe، اولین پاداش‌ها به کاربرانی اعطا شد که توکن‌ها را از طریق پورتال رسمی Shibaswap سوزاندند.

تیم توسعه شیبااینو پورتال رایت این بلاک‌چین را در ۲۳ آوریل راه‌اندازی کرد. تا زمان اعطای پاداش‌ها بیش از ۲۹/۵ میلیارد توکن شیبااینو سوزانده شد. ناگفته نماند که در اوایل این هفته نرخ توکن سوزی شیبااینو به ۴۲/۴۷ میلیارد توکن رسیده بود.

توزیع پاداش‌ها در بین کاربران منجر به رشد ۸۰۰ درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو شده است، به طوری که تنها در ۲۴ ساعت نرخ توکن سوزی به ۱۲/۸ میلیارد دلار توکن رسید.

رشد ۸۰۰ درصدی توکن سوزی شیبااینو

با توجه به داده‌های ارائه شده از  Etherscan، یکی از نهنگ‌های شیبااینو با سوزاندن ۱/۳ میلیارد توکن صاحب ۶۵۰۰۰ دلار Rioshi شده است.

تاکنون از زمان راه‌اندازی شیبااینو ۴۱۰,۳۵ تریلیون شیبااینو سوخته است. برای مثال یکی از بنیانگذاران اتریوم قبلا حدود ۴۰ درصد از توکن‌های خود را سوزانده بود.

منبع: cryptoglobe

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.