جابجایی ۴ تریلیون شیبااینو توسط یک نهنگ: قیمت SHIB تغییری می‌کند؟

جابجایی ۴ تریلیون شیبااینو توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: نهنگ بزرگ بازار ارزهای دیجیتال، ۴ تریلیون شیبااینو را به ۸ کیف پول مختلف منتقل کرد. جابجایی ۴ تریلیون شیبااینو توسط یک نهنگ بعد از اعلام خبر راه‌اندازی نسخه دوم شیباریوم توسط توسعه دهندگان صورت گرفته است؛ اما آیا این جابجایی منجر به رشد قیمت شیبااینو خواهد شد؟

جابجایی ۴ تریلیون شیبااینو توسط یک نهنگ

نهنگ بزرگ بازار ارزهای دیجیتال که به مدت ۱۵۷ روز غیرفعال بود، در یک حرکت ناگهانی ۴ تریلیون شیبااینو را به ۸ کیف پول مختلف منتقل کرد. به گفته‌ی فعالان بازار، این انتقال بعد از انتشار اخبار مبنی بر راه‌اندازی نسخه دوم شیباریوم در ماه آگوست، صورت گرفت.

گفتنی است که این نهنگ قبل از انتقال ۴ تریلیون شیبااینو، ۱۰۱/۴۷ تریلیون توکن SHIB در کیف پول خود داشت. ارزش این مقدار شیبااینو، ۷۵۶ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. در حال حاضر این نهنگ، ۱۰/۱۵ درصد از کل عرضه شیبااینو را در اختیار دارد.

با توجه به داده‌های موجود، این نهنگ ۶۱۰ روز است که حرکت خاصی انجام نداده و فقط شیبااینو خریده. آخرین تراکنش انجام شده به ۱۵۷ روز قبل باز می‌گردد.

علیرغم این انتقال، قیمت شیبااینو ۱ درصد از بالاترین سطح ۲۴ ساعته خود افت کرده و در حال حاضر نیز با قیمت ۰,۰۰۰۰۰۷۴۶ دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته به ترتیب ۰,۰۰۰۰۰۷۳۷ دلار و ۰,۰۰۰۰۰۷۵۹ دلار بوده است.

منبع: coingape

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.