قیمت رمزارزهای معروف بازار به دنبال افت بیت‌کوین، کاهش می‌یابد

کاهش قیمت رمزارزهای معروف بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: وضعیت بازار نشان می‌دهد که قیمت رمزارزهای معروف بازار مثل ADA، XRP و SHIB در حال کاهش است. دلیل اصلی کاهش قیمت رمزارزهای معروف بازار، سقوط قیمت بیت‌کوین به ۲۰ هزار دلار عنوان شده. در نظر داشته باشید که فدرال رزرو هنوز تصمیم خود در مورد افزایش نرخ بهره را اعلام نکرده است.

کاهش قیمت رمزارزهای معروف بازار

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، قیمت بزرگ‌ترین ارزهای رمزنگاری شده بازار مثل شیبااینو (SHIB)، سولانا (SOL)، اتریوم و … در ۲۴ ساعت گذشته تا ۷ درصد کاهش یافته است. در حال حاضر همه ارزهای دیجیتال معروف در وضعیت قرمز به سر می‌برند.

در این بین بیت‌کوین بار دیگر به سطح ۲۰,۰۰۰ دلار سقوط کرده. این ارز دیجیتال مدتی بود که در یک روند صعودی قرار داشت و توانسته بود به ۲۴ هزار دلار هم برسد.

معامله گران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در مورد تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده برای افزایش نرخ بهره در آینده همچنان نگران هستند. اگر بانک مرکزی پس از تشکیل جلسه در اواخر این هفته، افزایش ۱۰۰ واحدی نرخ بهره را اعلام کند، بازار ارزهای دیجیتال ضربه سنگینی خواهد خورد.

لازم به ذکر است که جیمز بولارد (James B. Bullard)، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس اخیراً اعلام کرده بود که نیازی به افزایش زیاد نرخ بهره نیست، اما با این حال افراد زیادی همچنان معتقدند که افزایش ۱۰۰ واحدی تنها راه‌حل موجود برای جلوگیری از رشد تورم است.

جالب است بدانید، نگرانی‌هایی هم وجود دارد که نرخ بهره بالا می‌تواند باعث رکود شود.

منبع: u.today

بیت کوین اتریوم سولانا شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.