جابجایی ۳۶ میلیون دلار شیبااینو توسط نهنگ های بازار: قیمت SHIB افزایش پیدا می‌کند؟

جابجایی ۳۶ میلیون دلار شیبااینو توسط نهنگ های بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال، بار دیگر اقدام به جابجایی مقدار زیادی شیبااینو کرده‌اند. با توجه به داده‌های منتشر شده توسط whalealert، بیش از 36 میلیون دلار شیبااینو توسط نهنگ‌ها جابجا شده. البته در نظر داشته باشید که جابجایی ۳۶ میلیون دلار شیبااینو توسط نهنگ های بازار تاثیری بر قیمت این میم‌کوین نگذاشته است!

جابجایی ۳۶ میلیون دلار شیبااینو توسط نهنگ های بازار

با توجه به داده‌های منتشر شده توسط whalealert، روز دوشنبه نهنگ‌های بازار، 36 میلیون دلار شیبااینو را بین کیف پول‌های ناشناس جابجا کرده‌اند.

جالب است بدانید که این جابجایی تاثیری روی قیمت SHIB نگذاشته است. همانطور که می‌دانید؛ در ماه اکتبر، جامعه SHIB چندین نقل و انتقال بزرگ را به خود شاهد بود.

به عنوان مثال، همین چند روز پیش، 4/5 تریلیون SHIB به ارزش تقریبی 32 میلیون دلار، از یک کیف پول به کیف پولی ناشناس منتقل شد. در 20 اکتبر دو انتقال بزرگ دیگر و در 17 اکتبر نیز یک انتقال دیگر رخ داده بود.

با توجه به داده‌های COINGECKO، در حال حاضر شیبااینو (SHIB) در محدوده‌ی 0.000007909 دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این توکن حدود 4/7 میلیارد دلار تخمین زده شده و حجم معاملات آن نیز نزدیک به 139 میلیون دلار است.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.