رشد ۱۵ درصدی قیمت سولانا در روزهای پر نوسان بازار: آیا این روند ادامه خواهد داشت؟

رشد ۱۵ درصدی قیمت سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: سولانا یکی از رمزارزهای محبوب بازار ارزهای دیجیتال است که اخیرا ۱۵ درصد رشد کرده. به دنبال رشد ۱۵ درصدی قیمت سولانا ارزش بازار این رمزارز نیز به ۹ میلیارد دلار رسید. حال سوال خیلی از سرمایه‌گذاران این است که آیا رشد قیمت SOL ادامه‌دار خواهد بود؟

رشد ۱۵ درصدی قیمت سولانا

توکن سولانا با رشد ۱۵ درصدی خود در 24 ساعت گذشته، توانست از خطوط مقاومت بلند مدت و کوتاه مدت تعیین شده عبور کند. همین مورد نیز توجه سرمایه‌گذاران را متوجه این رمزارز ساخت.

خطوط مقاومت یک مفهوم اساسی در تحلیل تکنیکال هستند که سطوح قیمتی را نشان می‌دهند. عبور سولانا از این خطوط، نشان دهنده تغییر روند این رمزارز است.

با توجه به گزارشات، سولانا هفته‌ی گذشته موفق شد یک سطح مقاومت نزولی را بشکند؛ آن هم بعد از ۶۰۰ روز! شکستن خطوط مقاومت یک رمزارز نشانه آغاز روندی جدید، مخالف روند قبلی است. با عبور از خطوط مقاومت، ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز به ۹ میلیارد دلار رسید.

رشد ۱۵ درصدی قیمت سولانا

این پیشرفت نشان‌دهنده یک تغییر عمده در پویایی بازار SOL است. احتمالا فشار فروش که قبلا مانع رشد قیمت می‌شد، تضعیف شده یا فشار خرید به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

رشد ۱۵ درصدی قیمت سولانا

شایان ذکر است که حجم معاملات سولانا در هفته‌ی گذشته نیز ۹۸ درصد افزایش یافته بود.

با توجه به داده‌های coinmarketcap، این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۲۲/۰۷ دلار معامله می‌شود.

رشد ۱۵ درصدی قیمت سولانا

با جود اینکه تحلیل‌های ارائه شده، روند صعودی را برای توکن نشان می‌دهند، اما بهتر است سرمایه‌گذاران مراقب دارایی‌های خود باشند. اگر SOL روند فعلی خود را از دست بدهد، این احتمال وجود دارد که سقوط شدیدی داشته باشد.

منبع: newsbtc

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.