اتریوم از سطح دو هزار دلار عبور کرد: دلیل اصلی این رشد چیست؟

عبور اتریوم از سطح ۲۰۰۰ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: آپدیت مورد انتظار شانگهای برای اتریوم (ETH) با موفقیت اجرا شد و سرانجام کاربرانی که توانایی برداشت دارایی‌ها و پاداش‌های دریافتی خود را نداشتند، این وجوه را برداشت کردند. با وجود اینکه انتظارات حاکی از افت قیمت این رمزارز بود، اما در ۲۴ ساعت گذشته سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال شاهد عبور اتریوم از سطح ۲۰۰۰ دلار بوده‌اند؛ اما آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

عبور اتریوم از سطح ۲۰۰۰ دلار

آپدیت مورد انتظار شانگهای اتریوم (ETH) با موفقیت اجرا شد و بالاخره کاربرانی که توانایی برداشت دارایی‌ها و پاداش‌های دریافتی خود را نداشتند، این وجوه را برداشت کردند. با وجود اینکه انتظارات می‌رفت قیمت ETH افت کند، رشد کرد و سرمایه‌گذاران را در حیرت گذاشت.

با توجه به گزارشات ارائه شده از شرکت Glassnode، جدیدترین بروزرسانی شبکه اتریوم تاثیر چندانی بر قیمت این رمزارز نداشته و هنوز سرمایه‌گذاران در حال نگهداری اتریوم‌های خود هستند.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، در یک برنامه پخش زنده بیان کرد که در حال حاضر اتریوم در یک مسیر خوب قرار دارد. شایان ذکر است که بسیاری از صرافی‌ها نیز شروع به حمایت از این رمزارز کرده‌اند.

بروزرسانی شانگهای تنها بخشی از ارتقاء اتریوم ۲.۰ به حساب می‌آید. هدف از این بروزرسانی، انتقال شبکه از حالت اثبات کار به مکانیزم اجماع اثبات سهام بود که با موفقیت اجرا شد. انتظار می‌رود این ارتقاء پیشرفت‌های قابل توجهی در مقیاس پذیری، امنیت و بهره‌وری انرژی شبکه به همراه داشته باشد.

اجرای موفقیت‌آمیز بروزرسانی شانگهای و پشتیبانی صرافی‌های رمزنگاری، چشم‌انداز مثبتی را برای آینده اتریوم نشان می‌دهند.

منبع: blockchain

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.