شیبااینو به روند صعودی خود بازگشت: دلیل این رشد ناگهانی چیست؟

چرا شیبا اینو به روند صعودی بازگشته است؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: توکن اکوسیستم شیبااینو به دلیل روند اخیر بازار کریپتو تحت تاثیر فشار فروش قرار گرفته بود، اکنون توکن این شبکه تنها در ۲۴ ساعت توانسته بیش از ۱۵ درصد رشد کند. اما چرا شیبا اینو به روند صعودی بازگشته است؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

چرا شیبا اینو به روند صعودی بازگشته است؟

توکن اکوسیستم شیبااینو به دلیل روند اخیر بازار کریپتو تحت تاثیر فشار فروش قرار گرفته بود، اما اکنون توکن این شبکه تنها در ۲۴ ساعت توانسته بیش از ۱۵ درصد رشد کند. به احتمال زیاد این رشد ناشی اعلام زمان استفاده از ابزار جدید اکوسیستم شیبااینو است.

 ابزار جدید شیبااینو به نام Shibarium در سه ماهه سوم سال جاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بعد از منتشر شدن این پست قیمت توکن شیبااینو افزایش یافت.

این رمزارز تنها در ۲۴ ساعت بیش از ۱۵ درصد رشد کرد. اکنون نسبت به یک هفته گذشته قیمت این رمزارز ۵۰ درصد افزایش یافته است. جالب است بدانید که این توکن با پیشی گرفتن از ترون و اولنچ تبدیل به سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار شده است.

افزایش قیمت توکن BONE

علاوه بر شیبااینو قیمت توکن BONE نیز تنها در ۲۴ ساعت توانست حدود ۲۰ درصد رشد کند.

حجم معاملات این توکن نیز به ۳/۰۵ میلیون دلار رسیده و اکنون در قیمت ۰/۵۴۲ دلار معامله می‌شود. جالب است بدانید که اکنون تعداد کل سرمایه گذاران شیبااینو به ۲ میلیون نفر رسیده است.

منبع: coingape

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.