آیا بیت‌کوین به روند صعودی خود باز می‌گردد؟ (نشانه‌های بازگشت بیت‌کوین به روند صعودی)

نشانه های بازگشت بیت کوین به روند صعودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ خرداد ۱۴۰۱

با وجود رسیدن شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال به سطح ترس شدید تحلیلگران به نشانه های بازگشت بیت کوین به روند صعودی اشاره می‌کنند. طبق گزارشات ارائه شده توسط Alternative.me، شاخص ترس و طمع بیت‌کوین مدت زمان زیادی است که در منطقه ترس شدید قرار دارد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

با وجود رسیدن شاخص ترس و طمع به سطح ترس شدید تحلیلگران به مواردی اشاره می‌کنند که احتمال بازگشت بیت‌کوین به روند صعودی را افزایش می‌دهد. پس از اینکه فدرال رزرو در جلسه کمیته بازار آزاد اعلام کرد که قصد دارد به افزایش نرخ بهره ادامه دهد، در ۲۵ می معامله‌گران معاملات خود را متوقف کردند.

طبق داده‌های ارائه شده از سمت Alternative.me شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال مدت زمان زیادی است که در منطقه ترس شدید قرار دارد.

نشانه برای صعود بیت کوین

داده‌های ارائه شده از کوین مارکت کپ و تریدینگ ویو نیز نشان می‌دهند که بیت‌کوین در یک محدوده خاص خرید و فروش می‌شود. شاخص‌های تحلیل تکنیکال بیان می‌کنند که احتمال شکست یا افت بیش از حد قیمت بیت‌کوین وجود ندارد، به همین دلیل نمی‌توان دقیق بیان کرد که روند این رمزارز در آینده نزولی خواهد بود با صعودی!

نمودار بیت‌کوین

نا گفته نماند که طبق گزارشات، نهنگ‌ها نیز برای بازگشت قیمت به ۳۰ هزار دلار تلاش می‌کنند.

رشد و صعود قیمت بیت‌کوین

به گفته یکی از تحلیلگران بازار، بیت‌کوین از قیمت ۲۹ هزار دلار فراتر خواهد رفت. طبق گفته این تحلیلگر، اگر گاوها بتوانند قیمت این رمزارز را در ۲۹ هزار دلار نگه دارند، بی شک قیمت تا ۳۲ هزار دلار بالا خواهد رفت.

نکته جالب این است که با وجود افت قیمت بیت‌کوین به ۲۹ هزار دلار، همچنان شاخص ترس و طمع در محدوده ترس شدید قرار دارد. طبق گزارشات شرکت santiment نهنگ‌ها از این فرصت استفاده کرده و میزان ذخایر خود را با خرید بیت‌کوین افزایش داده‌اند.

افزایش خرید بیت کوین توسط نهنگ‌ها

احتمال بازگشت قیمت به ۲۲,۵۰۰ دلار وجود دارد؟

قابل ذکر است که طبق گزارشات، احتمال دارد قیمت بیت‌کوین به ۲۲ هزار دلار برسد. برای مثال یکی از کاربران توییتر با منتشر کردن نمودار زیر اعلام کرد که احتمال دارد بیت‌کوین دوباره روند نزولی قبلی خود را تکرار کند.

احتمال افت قیمت بیت‌کوین

این سطح قیمت بیت‌کوین توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده، به طوری که یکی از اقتصاددانان نمودار زیر را جهت نشان دادن قیمت بیت‌کوین در مقابل قیمت میانگین حجمی آن (VWAP) منتشر کرد.

احتمال رشد و صعود قیمت بیت‌کوین

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به ۱/۲۶۵ تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت‌کوین به ۴۴/۸ درصد رسیده است.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.