رشد ۷۰ درصدی شیبااینو از پایین ترین حد چند ماهه خود؛ روند صعودی همچنان ادامه خواهد داشت؟

رشد ۷۰ درصدی شیبااینو از پایین ترین حد چند ماهه خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: شیبااینو یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال است که توانسته نسبت به دوج‌کوین عملکرد بهتری داشته باشد. این رمزارز توانسته است که ۷۰ درصد، نسبت به پایین‌ترین حد چند ماهه خود رشد کند. رشد ۷۰ درصدی شیبااینو از پایین ترین حد چند ماهه خود باعث شده تا SHIB از نظر ارزش بازار به رتبه چهاردهم صعود کند.

شیبا اینو بیش از ۷۰ درصد از پایین‌ترین سطح چند ماهه خود یعنی ۰/۰۰۰۰۱۷۰۴ دلار رشد کرد. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط مرجع رتبه‌بندی ارز دیجیتال CoinMarketCap، قیمت توکن Shiba Inu در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۵ درصد افزایش یافته است.

این ارز دیجیتال در حال حاضر در صرافی Bitstamp با قیمت ۰/۰۰۰۰۲۷۹۳ دلار معامله می‌شود. شیبااینو در مقایسه با رقیب اصلی خود یعنی دوج‌کوین، تا ۶ درصد رشد کرده است.

همچنین شیبااینو با افزایش ۲۴۴ درصدی در حجم معاملات، از مرز ۲/۷ میلیارد دلار عبور کرده و به عنوان ششمین ارز دیجیتال پر معامله؛ پس از تتر، بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین‌کش و بایننس به حساب می‌آید. Shiba Inu در جایگاه سوم صرافی Coinbase، برترین صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده قرار دارد.

به دلیل افزایش قیمت اخیر، Shiba Inu از نظر ارزش بازار به رتبه چهاردهم صعود کرد و بالاتر از Polygon (MATIC) قرار گرفت. با این که افزایش قیمت اخیر این میم‌کوین چشمگیر است، اما همچنان ۶۷/۴۷ درصد از ATH قبلی خود افت را نشان می‌دهد.

رشد ۷۰ درصدی شیبااینو از پایین ترین حد چند ماهه خود

رشد قیمت بیت‌کوین و تاثیر آن بر بازار دیگر رمزارزها:

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال بازار، اوایل امروز به ۴۳,۰۰۰ دلار رسید و ۳۰/۵ درصد از پایین‌ترین سطح اخیر یعنی ۳۲,۹۵۰ دلار رشد کرد. این در حالی است که همچنان ۳۷/۹۵ درصد از بالاترین رکورد قبلی خود پایین‌تر است.

افزایش قیمت اخیر پادشاه ارزهای دیجیتال، موجب افزایش قیمت دیگر رمزارزهای بازار شده است. اتریوم، بایننس‌کوین، کاردانو، سولانا و سایر آلت‌کوین‌های اصلی رشد داشتند. به عنوان مثال، XRP در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۱۰٪ افزایش قیمت داشته است.

در نظر داشته باشید که کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال پس از گذشتن از ۳ تریلیون دلار در نوامبر، اکنون به ۲ تریلیون دلار نزدیک شده است.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.