حجم معاملات شیبااینو ۷۰ درصد افزایش یافت: قیمت این میم‌کوین نیز افزایش می‌یابد؟

رشد ۷۰ درصدی حجم معاملات شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: رشد ۳/۸۴ درصدی قیمت SHIB و رسیدن ارزش آن به ۰/۰۰۰۰۱۱۹۶ دلار، باعث رشد ۷۰ درصدی حجم معاملات شیبااینو شد. سطح ۰/۰۰۰۰۱۲ دلاری برای این رمزارز یک سطح کلیدی مهم است که سعی دارد از آن عبور کرده و روند صعودی جدید را آغاز نماید.

طبق داده‌های CoinMarketCap، حجم معاملات شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافته است. یکی از دلایل این امر را می‌توان نزدیک شدن قیمت SHIB به سطح کلیدی ۰/۰۰۰۰۱۲ دلار دانست.

حجم معاملات، که به کل مبلغ منتقل شده بین خریداران و فروشندگان اشاره دارد، ممکن است نشان دهنده موقعیت سرمایه‌گذاران نیز باشد، اگر چه همیشه نمی‌توان به این اعداد اطمینان کرد.

طبق داده‌های CoinMarketCap، تعداد ۲۷,۷۴۷,۴۹۱,۰۴۰,۶۶۱ SHIB یا ۲۷ تریلیون توکن به ارزش ۳۳۲,۴۱۴,۱۰۴ دلار در ۲۴ ساعت گذشته مبادله شده است. در زمان نگارش این خبر، قیمت SHIB با ۳/۸۴ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، به ۰/۰۰۰۰۱۱۹۶ دلار رسیده است. کمی قبل‌تر قیمت این رمزارز به بالاترین حد روزانه یعنی ۰/۰۰۰۰۱۲۳ دلار رسیده بود.

نزدیک شدن قیمت شیبااینو به سطح کلیدی

آگوست ۲۰۲۲، سطح ۰/۰۰۰۰۱۲ دلار به عنوان نقطه آغازی برای روند مثبت قیمت شیبااینو عمل کرد و باعث شد این دارایی در ۲۴ ساعت به طور ناگهان ۴۲ درصد افزایش یابد. در آن زمان قیمت شیبااینو تا نزدیکی سطح ۰/۰۰۰۰۱۸ دلار نیز رشد کرده بود.

با این حال، به نظر می رسد که SHIB با مانعی در محدوده ۰/۰۰۰۰۱۲ دلار مواجه است به طوری که در ۱۸ و ۲۲ ژانویه به ترتیب از ۰/۰۰۰۰۱۲۹۵ دلار و ۰/۰۰۰۰۱۲۵ دلار عقب نشینی کرده. اگر شیبااینو بتواند از سطح ۰/۰۰۰۰۱۲ دلاری خود عبور کند، هدف بعدی این رمزارز سطح ۰/۰۰۰۰۱۳۶ دلار خواهد بود..

خبر جنجالی راه اندازی Shibarium Layer 2 در آینده‌ی نزدیک، ممکن است باعث افزایش قیمت SHIB در روزهای آینده شود. البته شرایط عمومی بازار نیز ممکن است روی روند قیمت SHIB تاثیر به سزایی داشته باشد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.