رشد ۱۸ درصدی شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته: دلیل این رشد چیست؟

رشد ۱۸ درصدی قیمت شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

قیمت شیبااینو طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸/۲۱ درصد و حجم معاملات آن ۹۳/۴۵ درصد افزایش یافته است. در حال حاضر حجم معاملات این میم‌کوین ۱,۰۱۲,۲۲۲,۴۰۲ دلار تخمین زده می‌شود. یکی از دلایل رشد ۱۸ درصدی قیمت شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته را می‌توان راه‌اندازی Shibarium دانست. در زمان نگارش این خبر، SHIB با قیمت ۰/۰۰۰۰۱۴۱۴ دلار معامله می‌شود. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

شیبااینو در حال حاضر با قیمت ۰/۰۰۰۰۱۴۱۴ دلار معامله می‌شود و گزارشات نیز نشان می‌دهند که این میم‌کوین موفق شده سطح مقاومتی ۰/۰۰۰۰۱۱ دلاری خود را بشکند. شکسته شدن سطح مقاومت ۰/۰۰۰۰۱۱ دلاری می‌تواند به شیبااینو در عبور از محدوده‌ی ۰/۰۰۰۱۵۱ دلار کمک کند و حتی در صورت عقب نشینی قیمت SHIB، سطح حمایت قویی در ۰/۰۰۰۰۱۰۸ دلار تشکیل دهد.

آیا معاملات SHIB به صورت ناشناس امکان پذیر است؟

آیا دلیل افزایش قیمت شیبااینو، راه‌اندازی شیباریوم است؟

راه‌اندازی بلاک‌چین جدید  لایه ۲ شیباریوم یکی از دلایل افزایش قیمت شیبااینو محسوب می‌شود. توسعه دهندگان Shiba Inu در یک پست وبلاگی اعلام کردند که در حال نزدیک شدن به مراحل نهایی نسخه‌ی بتای Shibarium و راه اندازی قریب الوقوع آن هستند.

توسعه دهندگان به این نکته نیز اشاره کردند که برخی Shibarium را به عنوان یک ابزار برای افزایش قیمت شیبااینو می‌دانند، اما تمرکز این پروژه روی موضوعات دیگری است.

با سبز پوش شدن بازار، میم‌کوین‌های مرتبط دیگر نیز رشد کرده‌اند. برای مثال قیمت Dogecoin در هفته گذشته ۷/۱۵ درصد و BONE، توکن گس شیباریوم، که در ابتدای ژانویه شاهد افزایش شدید قیمت بود، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱/۴۷ درصد افزایش یافته است.

منبع: coingape

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.