توییت‌های حمایتی ویتالیک بوترین موجب رشد قیمتی سولانا شدند

رشد سولانا در پی توییت های حمایتی ویتالیک بوترین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ دی ۱۴۰۱

بیتستان: با این که توکن سولانا در سال جاری ۹۵ درصد سقوط کرده، ولی در ۲۴ ساعت اخیر شاهد رشد قیمت این رمزارز بودیم. با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، رشد سولانا در پی توییت های حمایتی ویتالیک بوترین صورت گرفته است. بنیان گذار اتریوم در توییت‌های اخیر خود به سولانا پرداخت و گفت که این شبکه آینده درخشانی خواهد داشت.

رشد سولانا در پی توییت های حمایتی ویتالیک بوترین

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، در توییتر خود از بلاک‌چینی که بیشترین آسیب را در اثر فاجعه‌ی FTX متحمل شده، حمایت کرد. پس از حمایت بوترین از سولانا، توکن SOL، بخش عمده‌ای از ضرر ۱۵ درصدی روز پنجشنبه را جبران نمود.

SOL در حال حاضر در محدوده ۹/۵۰ دلار معامله می‌شود؛ اما این توکن هنوز هم ۹۶ درصد پایین‌تر از سطح ۲۶۰ دلاری خود در ابتدای سال قرار دارد.

بوترین روز پنجشنبه، اندکی قبل از شروع بازیابی SOL در توییتی نوشت:

جامعه‌ای باهوش از توسعه دهندگان در شبکه سولانا فعالیت می‌کنند و این زنجیره آینده درخشانی خواهد داشت.

توکن SOL تنها در یک هفته ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. بوترین به توسعه دهندگان سولانا که در حال ایجاد یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای رقابت با اتریوم (رهبر بازار DeFi) هستند نیز اشاره کرد و گفت:

امیدوارم این جامعه (سولانا) فرصت مناسبی برای پیشرفت داشته باشد.

رشد سولانا در پی توییت های حمایتی ویتالیک بوترین

بهتر است بدانید که فاجعه‌ی FTX، باعث خروج سرمایه از Solana DeFi و در نتیجه رنج بردن پروتکل‌های معاملاتی آن از نقدینگی ناکافی شد.

با این حال، تأثیر Bankman-Fried بر سولانا خیلی بیشتر و عمیق‌تر است، زیرا شرکت‌های زیر مجموعه وی در مجموع بیش از ۵۸ میلیون توکن SOL را خریداری کرده‌اند. (۱۵٪ از میزان توکن در حال گردش)

اگرچه مشخص نیست که شرکت‌های ورشکسته هنوز چه مقدار SOL را کنترل می‌کنند، ولی انحلال این دارایی‌ها می‌تواند بازار سولانا را بیشتر تحت فشار قرار دهد.

منبع: coindesk

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.