آیا دوج کوین روند صعودی خود را آغاز خواهد کرد؟

دوج کوین در حال آزمایش سطح ۰/۰۶ دلار برای شروع یک روند صعودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

طی ۲۴ ساعت اخیر قیمت DOGE تا ۲٫۵۵ درصد افزایش یافته است. در شرایط نابسامان فعلی بازار، دوج کوین در حال آزمایش سطح ۰/۰۶ دلار برای شروع یک روند صعودی می‌باشد. با افزایش قیمت این رمزارز، ممکن است جفت DOGE/USD به سطح مقاومت کلیدی ۰٫۰۶۲۵ دلار برگردد. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر در وضعیت آنچنان خوبی نیست و بیشتر رمزارزهای بزرگ طی ۲۴ ساعت گذشته، روندی نزولی داشته‌اند. با این حال، Dogecoin برای آغاز روند صعودی، سطح ۰٫۰۶ دلار را آزمایش می‌کند.

طی ۲۴ ساعت اخیر ارزش بیت‌کوین که پرچمدار ارزهای دیجیتال بازار است، ۱٫۸۷ درصد و ارزش اتریوم ۰٫۸۶ درصد، کاهش یافته است.

افزایش ۷٫۶۶ درصدی حجم معاملات Dogecoin

با توجه به داده‌های CoinMarketCap می‌توان گفت که، قیمت DOGE طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲٫۴۳ درصد افزایش یافته است.

با توجه به داده‌های ۲۴ ساعت اخیر می‌توان به این نکته نیز اشاره کرد که، حجم معاملات Dogecoin نزدیک به ۷٫۶۶ درصد افزایش یافته و این قضیه موجب شده ارزش کل بازار این رمزارز به ۸٫۱۴ میلیارد دلار برسد.

با رسیدن به این حجم از ارزش بازار، دوج‌کوین تبدیل به دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار شده است.

افزایش ۷٫۶۶ درصدی حجم معاملات Dogecoin

فشار فروش DOGE به حداقل می‌رسد

نمودار ۴ ساعته‌ی دوج‌کوین، نشانگر این است که فشار فروش این رمزارز در حال کاهش است و این قضیه می‌تواند به بالا رفتن قیمت این رمزارز تا بالای سطح ۰٫۰۶۲۵ دلار کمک کند.

با افزایش ارزش دوج‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته، این توکن سطح ۰٫۰۶۰ دلار را آزمایش می‌کند و با توجه به تحلیل‌ها می‌توان گفت روند فعلی این رمزارز نشان دهنده تشکیل یک الگوی دو کف معکوس یا double bottom reversal pattern است.

تجزیه و تحلیل قیمت DOGE صعودی به نظر می رسد زیرا پس از آزمایش خط حمایتی که روی ۰٫۰۶۰ دلار قرار گرفته است، بازار ناتوانی در کاهش قیمت را نشان می دهد.

با در نظر گرفتن شرایط فعلی این رمزارز، ممکن است ارزش DOGE/USD بالاتر رفته و به سطح حمایت قبلی خود که سطح ۰٫۰۶۵ دلار بود بازگردد.

فشار فروش DOGE به حداقل می‌رسد

منیع: newsbtc

بیت کوین دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.