۲۵۰۰۰ دستگاه ماینر جدید به شبکه استخراج شرکت Compass اضافه خواهد شد

اضافه شدن ۲۵۰۰۰ دستگاه ماینینگ به Compass
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: شرکت استخراج بیت‌کوین Compass قصد دارد که فعالیت خود را گسترش دهد. این در حالی است که چندی پیش این شرکت ۱۵ درصد از کارکنان خود را تعدیل و حقوق برخی از مدیران را نیز کاهش داده بود. اضافه شدن ۲۵۰۰۰ دستگاه ماینینگ به Compass از جمله برنامه‌های این شرکت برای گسترش میزان فعالیت‌های خود است.

تنها چند هفته پس از اخراج کارکنان و کاهش حقوق، شرکت ماینینگ Compass از برنامه‌های خود برای توسعه فعالیت‌هایش پرده برداشت. این شرکت قصد دارد که با Compute North همکاری کرده و تعداد ماینرهای فعال خود را نیز ۲۵ هزار ماینر افزایش دهد.

این اعلامیه در روز پنجشنبه، تنها دو هفته پس از آن منتشر شد که شرکت ۱۵ درصد از کارکنان خود را تعدیل و به دلیل وضعیت بد بازار حقوق مدیران ارشدش را نیز کاهش داده بود.

Compass اعلام داشت که عملیات استقرار ماینرهای جدید در ماه اوت آغاز خواهد شد. این توسعه شامل برنامه‌هایی برای استقرار ۲۵۰۰۰ ماینر مدار مجتمع (ASIC) است که انواع استخراج کننده‌های نسل جدید بیت‌کوین را نیز شامل می‌شوند.

به گفته Compass، این تاسیسات پیشرفته انرژی خود را از یک نیروگاه سیکل ترکیبی ۱/۱ گیگاواتی (GW) به دست خواهند آورد.

ارزش سهام استخرهای استخراج به بالاترین حد یک ماهه رسید

بر اساس داده‌های NASDAQ، علیرغم موج گرمای اخیر که بر عملیات استخرهای استخراج محلی تأثیر گذاشته، برخی از استخرها همچنان به رشد خود ادامه می‌دهند و عملکرد خوبی نیز به ثبت رسانده‌اند.

به عنوان مثال ارزش سهام Marathon Digital Holdings طی ماه گذشته ۹۹/۸۵ درصد، ارزش Riot Blockchain Inc نیز ۶۵/۶۵ درصد و ارزش سهام Canaan Inc هم ۴۲/۲۷ درصد نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است.

این در حالی است که قیمت بیت‌کوین (BTC) نیز به بالاترین حد یک ماهه رسیده و در زمان نگارش این خبر با قیمت ۲۲,۹۳۸ دلار معامله می‌شود.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.