۳ اتفاق مهم در بازار آلت‌کوین‌ها: روند بازار تغییر پیدا کرده است؟

۳ اتفاق مهم در بازار آلت کوین ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ آبان ۱۴۰۱

بیتستان: سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال به تازگی شاهد ۳ اتفاق مهم در بازار آلت کوین ها بودند. این اتفاقات مهم عبارتند از: جابجایی ۱۵۸ میلیون XRP توسط نهنگ‌ها، افزایش ۱۴ هزار درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو و رشد ۱۴ درصدی قیمت دوج‌کوین. به نظر می‌رسد که بازار رمزارزها به خصوص آلت‌کوین‌های محبوب بازار در حال بازیابی روند صعودی است.

به دنبال رشد ارزش بازار ارزهای دیجیتال روند بسیاری از رمزارزها نیز بهبود یافت. برای مثال اخیرا سرمایه‌گذاران بازار شاهد ۳ اتفاق مهم در بازار آلت‌کوین‌ها بودند. این اتفاقات مهم عبارتند از:

  • جابجایی ۱۵۸ میلیون XRP توسط نهنگ‌ها
  • افزایش ۱۴ هزار درصدی نرخ توکن سوزی شیبااینو
  • رشد ۱۴ درصدی قیمت دوج‌کوین

۱ - رشد ۱۴ درصدی قیمت دوج کوین

بر اساس داده‌های Coinmarketcap، قیمت دوج‌کوین به بالاترین حد خود در ۱۰ هفته‌ی گذشته رسیده است. طبق گزارشات، این آلت‌کوین اکنون با قیمت ۰/۰۷۲ دلار معامله می‌شود. نا گفته نماند که دوج‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۱۴ درصدی را ثبت کرده است.

رشد ۱۴ درصدی قیمت دوج کوین

علاوه بر رشد قیمت، حجم معاملات این آلت کوین نیز افزایش و به ۱/۴ میلیارد دلار رسیده است. تراکنش‌های انجام شده توسط نهنگ‌ها نیز بیشتر شده است.

احتمالا رشد قیمت دوج‌کوین ناشی از رسیدن ارزش بازار به ۱ تریلیون بوده است.

۲ - رشد نرخ توکن سوزی شیبااینو

در کنار رشد ۱۴ درصدی قیمت دوج‌کوین، نرخ توکن سوزی شیبااینو نیز افزایش یافته است. بر اساس گزارشات، میزان توکن سوزی شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۴,۲۶۷/۵۹ درصد افزایش یافته.

رشد نرخ توکن سوزی شیبااینو

طبق گزارش Shib burn در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۴/۰۷ میلیون توکن شیبااینو به کیف پول‌های غیرفعال منتقل شده است.

بیشترین میزان توکن سوزانده شده در یک تراکنش، تقریبا ۹/۸ میلیون شیبااینو بود. با رشد ارزش بازار ارزهای دیجیتال، شیبااینو نیز به روند صعودی خود بازگشته. بر اساس داده‌های Coinmarketcap امروز شیبااینو با قیمت ۰/۰۰۰۰۱۱ دلار معامله شده که در ۲۴ ساعت رشد ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

ارزش بازار این رمزارز نیز در ۱۷ روز گذشته به مرز ۶ میلیارد دلار رسیده است.

۳ - جابه جایی ۱۵۸ میلیون ریپل توسط نهنگ‌ها

سومین اتفاقی که اخیرا در بازار آلت‌کوین‌ها رخ داده، جا به جایی ۱۵۸ میلیون XRP توسط نهنگ‌ها بود. با توجه به داده‌های Whalealert، نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال تنها در سه تراکنش ۱۵۸/۷۱ میلیون توکن ریپل را جابجا کرده‌اند. میزان ریپل جابجا شده در بزرگترین تراکنش، ۳۲/۶۳ میلیون دلار ارزش دارد.

در تراکنشی دیگر نیز بیش از ۶۰ میلیون توکن به ارزش ۲۸ میلیون دلار جابه جا شده است.

جابه جایی ۱۵۸ میلیون ریپل توسط نهنگ‌ها

طبق گزارش whalealert، ریپل‌های دو تراکنش اول به کیف پول‌های صرافی Bitstamp منتقل شده‌اند. ریپل‌های آخرین تراکنش نیز ارزشی نزدیک به ۱۴/۲ میلیون دلار دارند که به صرافی Bitso در مکزیک منتقل شده است.

جابه جایی ۱۵۸ میلیون ریپل توسط نهنگ‌ها

جالب است بدانید که قیمت ریپل نیز در ۲۴ ساعت گذشته با رشد ارزش بازار، افزایش یافته است. طبق داده‌های Coinmarketcap، در حال حاضر این توکن به قیمت ۰/۴۷۶ دلار معامله می‌شود.

منبع: u.today، u.today، u.today

شیبا اینو دوج کوین ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.