جهش 243 درصدی حجم تراکنش‌های بزرگ شیبااینو: آیا این افزایش روی قیمت تاثیر می‌گذارد؟

جهش 243 درصدی تراکنش های شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات موجود، حجم تراکنش‌های بزرگ شیبااینو در 24 ساعت گذشته بیش از 243 درصد افزایش یافته. با جهش 243 درصدی حجم تراکنش های بزرگ شیبا اینو، حجم تراکنش‌های این شبکه از مرز 2 تریلیون گذشت.

جهش 243 درصدی حجم تراکنش های بزرگ شیبا اینو

با توجه به داده‌های منتشر شده توسط intotheblock، حجم تراکنش‌های بزرگ شیبااینو بیش از 243 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته. به دنبال این رشد حجم تراکنش‌های این میم‌کوین نیز از مرز 2 تریلیون دلار فراتر رفت و به 2.48 تریلیون دلار رسید.

افزایش تراکنش‌های شیبااینو نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران نهادی به خرید این توکن است. طی روز گذشته 44 تراکنش توسط سرمایه‌گذاران نهادی انجام شده که نسبت به یک روز قبل افزایش زیادی داشته است.

جهش 243 درصدی تراکنش های شیبا اینو

گفتنی است که این افزایش ناشی از خرید 390 میلیارد توکن SHIB به ارزش 3.8 میلیون دلار توسط یک نهنگ ناشناس بوده. در حال حاضر این نهنگ 23.66 میلیون دلار توکن SHIB دارد.

جهش 243 درصدی تراکنش های شیبا اینو

در حالی که پیامدهای این افزایش فعالیت نهنگ‌ها بر مسیر آینده SHIB نامشخص است، این امر بر پویایی در حال تحول در بازار ارزهای دیجیتال تاکید می‌کند. بسیاری از تحلیلگران معتقدند قیمت شیبااینو در آینده نه چندان دور روند صعودی به خود خواهد گرفت.

منبع: U.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.