رشد 23 درصدی حجم معاملات شیبااینو در بحبوحه افت قیمت رمزارزها

رشد 23 درصدی حجم معاملات شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: بازار ارزهای دیجیتال روز دوشنبه با انتشار اخبار جعلی مبنی بر تایید ETF بیت‌کوین توسط SEC روند نزولی به خود گرفت. با وجود این روند نزولی بازار شاهد رشد 23 درصدی حجم معاملات شیبااینو بودیم که در نوع خود عجیب بود؛ اما آیا این رشد می‌تواند بر قیمت این میم‌کوین در آینده‌ی نزدیک نیز تاثیر بگذارد؟

رشد 23 درصدی حجم معاملات شیبااینو

بازار ارزهای دیجیتال روز دوشنبه با انتشار اخبار جعلی مبنی بر تایید ETF بیت‌کوین توسط SEC روند نزولی به خود گرفت. با وجود این روند نزولی حجم معاملات شیبااینو 23 درصد افزایش یافته، اما قیمت توکن همچنان روند نزولی به خود گرفته است.

بر اساس داده‌ها، در 24 ساعت گذشته قیمت این میم‌کوین 0/70 درصد افت کرده و در حال حاضر نیز در محدوده 0,000007063 دلار معامله می‌شود.

به گفت تحلیلگران بازار این میم‌کوین در مقایسه با دیگر رمزارزهای بازار روند بهتری دارد. براساس گزارشاتی که دیروز ارائه شده، شیبااینو دیروز در آستانه خارج شدن از بین 20 رمزارز برتر بازار بود؛ اما امروز با تغییر ارزش بازار این توکن توانست از چین‌لینک پیشی بگیرد.

این نکته را به یاد داشته باشید که شیبااینو اغلب به عنوان یکی از بی‌ثبات‌ترین ارزهای دیجیتال در سراسر جهان به شمار می‌رود، اما در سال گذشته، در لیست رمزارزهای برتر بازار رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داده بود.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.