قیمت توکن INJ در عرض یک هفته؛ ۲۷ درصد رشد کرد!

رشد ۲۷ درصدی قیمت توکن INJ در یک هفته گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: اینجکتیو یکی از پروژه‌های بازار ارزهای دیجیتال است که از ابتدای سال ۲۰۲۳ روند صعودی داشته. توکن بومی این شبکه که با نام INJ شناخته می‌شود، در یک هفته گذشته ۲۷ درصد رشد کرده است. با رشد ۲۷ درصدی قیمت توکن INJ در یک هفته گذشته، قیمت آم به ۷/۵۳ دلار رسید.

رشد ۲۷ درصدی قیمت توکن INJ در یک هفته گذشته

اینجکتیو یکی از پروژه‌های محبوب و کارآمد بازار ارزهای دیجیتال است که از ابتدای سال ۲۰۲۳ روند صعودی داشته؛ به طوری که از ابتدای سال تا کنون بیش از ۵۰۰ درصد رشد کرده است. این رشد قیمت، توکن را تبدیل به یکی از توکن‌های محبوب بازار کرده.

طبق گزارشات ارائه شده، در هفت روز گذشته این توکن ۲۷ درصد به ارزش خود افزوده است. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته نیز قیمت آن، ۸/۳ درصد رشد کرده.

با نگاهی دقیق به نمودار این ارز دیجیتال، می‌توان فهمید که قیمت INJ در چند هفته گذشته نوسان داشت. برای مثال، از زمان رسیدن به اوج سالانه ۹/۳۲ دلار، INJ وارد یک روند نزولی شده است.

رشد ۲۷ درصدی قیمت توکن INJ در یک هفته گذشته

ارزش بازار این توکن در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود و در جایگاه ۷۳ لیست دارایی‌های بزرگ بازار قرار دارد. حجم معاملات ۲۴ ساعته توکن نیز تقریبا ۷۵ میلیون دلار است.

با توجه به پیش‌بینی‌های ارائه شده از سمت Coincodex، احساسات موجود در بازار این رمزارز نیز مثبت است. این تیم انتظار دارد روند پیش روی توکن صعودی باشد. به گفته تحلیلگران تیم، توکن در پنج روز آینده ۱۳/۰۸ درصد افزایش یافته و به سطح ۸/۵۹ دلار خواهد رسید.

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.