رشد 8 درصدی قیمت شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته: نهنگ‌ها دوباره فعال شدند!

رشد ۷ درصدی قیمت شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس داده‌های سرویس ردیابی رمزنگاری Whale Alert، در ۲۴ ساعت گذشته، یک نهنگ ناشناس چندین تریلیون توکن شیبااینو را به یک کیف پول دیگر انتقال داده. به دنبال این جابجایی، شاهد رشد 8 درصدی قیمت شیبااینو بودیم. حال سوالی که ذهن کاربران را به خود مشغول کرده، این است که آیا روند فعلی می‌تواند ادامه دار بوده و SHIB به سطوح بالاتر صعود کند؟

رشد 8 درصدی قیمت شیبااینو

بر اساس داده‌های منتشر شده از سمت whalealert، طی ۲۴ ساعت گذشته یک نهنگ ناشناس چندین تریلیون شیبااینو را به یک کیف پول دیگر منتقل کرده است. به دنبال این انتقال، قیمت SHIB نیز افزایش یافت.

به گزارش whalealert، در این انتقال ۴,۱۱۳,۷۷۷,۲۳۳,۴۴۵ توکن شیبااینو ۲۲ ساعت پیش از یک کیف پول ناشناس به کیف پول دیگری منتقل شده. احتمال داده می‌شود این جابجایی، مربوط به توزیع مجدد دارایی توسط یک نهنگ و یا یک صرافی باشد.

رشد ۷ درصدی قیمت شیبااینو

در ۲۴ ساعت گذشته، شیبااینو ۸/۶۵ درصد افزایش یافته و از ۰,۰۰۰۰۰۷۷۳ دلار به ۰,۰۰۰۰۰۸۴۰ دلار رسیده است.

تنها دلیل رشد قیمت شیبااینو انتقال چند تریلیون به کیف پولی دیگر نبود؛ به گفته فعالان بازار، از دیگر دلایل رشد قیمت این میم‌کوین، می‌توان به پیروزی ریپل در دادگاه علیه SEC اشاره کرد.

از دیگر دلایل رشد قیمت اخیر شیبااینو این است که روز گذشته رهبر تیم توسعه‌دهنده SHIB، شیتوشی کوسامار، پیشنهاد تغییر نام تجاری برای Shiba Inu و اکوسیستم آن ارائه کرد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.