گزارش روزانه بازار رمزارزها (15 بهمن 1400)

گزارش روزانه بازار رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

تحلیل تکنیکال بیت کوین و تحلیل فاندامنتال بازار رمزارزها در تاریخ ۱5 بهمن ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

روز گذشته درحالیکه ریزش بیت کوین شتاب قابل‌توجهی داشت اما توانست در قیمتی بالاتر از قیمت ابتدای روز بسته شود و بازیابی قیمت محدودی را تجربه کرد. در حال حاضر بیت کوین بار دیگر در مرز کانال ۳۸ هزار دلاری معامله می شود.  با بیتستان همراه باشید تا حرکات آینده‌ی بازار رمزارزها را از دست ندهید.

امروز سلطه (Dominance) بیت کوین بر بازار، در حدود ۴۰.۸ درصد قرار دارد. هم چنین اتریوم (دومین ارز دیجیتال محبوب بازار پس از بیت کوین) با رشدی ۱ درصدی ۱۹.۵ درصد از Dominance بازار ارزهای دیجیتال را در دست دارد. اتریوم در طی دوهفته‌ی گذشته و پس از ریزش‌های شدید بازار ارز دیجیتال توانسته است بازیابی قیمت جذابی را تجربه کند و از آن زمان تا به امروز با رشدی کمی بیش از ۳۰ درصد، بار دیگر روی کانال قیمتی ۲۸۰۰ دلار معامله می شود.

شاخص ترس و طمع بازار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

شاخص ترس و طمع بیت کوین و بازار رمزارزها، امروز هم مانند روز گذشته روی عدد ۲۰ قرار دارد که نشان‌ دهنده‌ی ترس شدید سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال است. در چندهفته‌ی اخیر (بعلت ریزش‌های شدید بازار) سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال میان شاخص ترس (Fear) و ترس شدید (Extreme Fear) در نوسان بوده‌اند.

در ادامه، تحلیل تکنیکال بیت کوین را با هم مرور خواهیم کرد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تایم فریم ۴ساعته (ابر ایچیموکو):

تحلیل تکنیکال بیت کوین

ابر ایچیموکو از اندیکاتورهای روند محبوب بازار است که معامله‌گران بسیاری از آن برای تحلیل بازار استفاده می‌کنند. همانطور که در چارت مشاهده می‌کنید، بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته روی یک محدوده‌ی رنج قرار دارد. در صورتی که بتواند کندل‌های آینده را در قیمتی بالاتر از ابر ایچیموکو ببندد یعنی روند کوتاه مدت بیت کوین را می توان صعودی دید در غیر اینصورت و در صورت معامله روی قیمتی ‌پایین‌تر از ابر ایچیموکو، روند کوتاه مدت بیت کوین نزولی خواهد بود.

رشد جزئی بیت کوین تاثیر چندان مثبتی بر حال و هوای بازار آلت کوین‌ها نداشته است. برخی از آلت کوین ها مانند Solana هنوز نتوانسته‌اند بعد از ریزش‌های روز قبل بازیابی قیمت داشته باشند. در این میان رشد ۶ درصدی اتریوم و ارزهای Compound و Hedera با رشدهای به ترتیب ۱۰ و ۹ درصدی به چشم می خورند.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و بازار رمزارزها

  • اتاق بازرگانی روسیه خواستار شناخته شدن استخراج رمزارزها بعنوان یک شغل رسمی شده است. رئیس این مجمع در طی نامه ای به وزیر دارایی این کشور خواستار رسمی شناخته شدن استخراج رمزارزها شده و از دولت درخواست کرده است تا استخراج رمزارزها را قانونی کند.
  • بار دیگر تیم کاردانو به موفقیت برجسته‌ی دیگری رسیده است، براساس گزارش منتشر شده در صفحه‌ی توییتر این تیم، کاردانواز مرز ۳ میلیون ولت را در نوردیده است و روز به روز بر تعداد افرادی که این رمزارز محبوب را هولد می‌کنند بیشتر می شود. همچنین کاردانو به تازگی در یک به‌روزرسانی حجم بلاک شبکه را ۱۱درصد افزایش داده است.

برای مشاهده سایر تحلیل‌های بیتستان اینجا کلیک کنید

آرشیو تحلیل‌های بیتستان

ارزهای ترند روز بازار رمزارزها:

در 24 ساعت گذشته، ارزهای زیر در سایت کوین مارکت کپ، جزو ترندهای بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند:

ارزهای برتر روز

بیت کوین اتریوم کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.