پیش‌بینی رشد ۵۰ درصدی قیمت کاردانو تا پایان سال توسط انجمن کاردانو

پیش بینی رشد ۵۰ درصدی قیمت کاردانو تا پایان سال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آذر ۱۴۰۱

انجمن کاردانو با توجه به بیشتر شدن توجه کاربران به آدا (ADA) در این وضعیت نزولی بازار انتظار دارد قیمت این رمزارز تا پایان سال بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کند. برای خواندن جزئیات خبر پیش بینی رشد ۵۰ درصدی قیمت کاردانو تا پایان سال با بیتستان همراه باشید.

توکن Cardano (ADA) در این وضعیت نزولی بازار توانسته توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند. جامعه‌ی حامی کاردانو حتی با بدتر شدن اوضاع بازار، باز هم آدا را تنها نمی‌گذارند و به حمایت از آن ادامه می‌دهند. این انجمن با افزایش توجه کاربران، پیش‌بینی کرده که قیمت آدا (ADA) تا پایان سال، ۵۰ درصد رشد خواهد کرد.

۰/۴۷ دلار شدن ADA تا پایان سال

انجمن Cardano در Coinmarketcap چشم‌اندازی صعودی برای آینده‌ی این رمزارز در نظر دارند. این انجمن اخیرا رای گیری در مورد میانگین قیمت کاردانو انجام داده است.

در این رای گیری با بیش از ۵,۰۰۰ رای جمع آوری شده، میانگین قیمت برای کاردانو تا پایان سال ۲۰۲۲ حدود ۰/۴۷۸۸ دلار تخمین زده شده است. با توجه به قیمت فعلی این رمزارز، جامعه انتظار دارد تا قبل از پایان سال ارزش کاردانو ۵۷ درصد افزایش داشته باشد.

جامعه کاردانو حتی انتظار دارد که قیمت ADA در ژانویه ۲۰۲۳ رشد و به ۰/۵ دلار نیز برسد که ۶۵ درصد از قیمت فعلی آن بالاتر است.

کاردانو قادر به رشد ۵۰ درصدی تا پایان سال خواهد بود؟

جامعه کاردانو ممکن است نسبت به آینده ADA خوش بین باشد، اما شاخص‌ها از روند نزولی برای این رمزارز خبر می‌دهند. اولین مورد این است که کاردانو به طور مداوم زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه خود معامله می‌شود.

کاردانو قادر به رشد ۵۰ درصدی تا پایان سال خواهد بود؟

با این که ارزش ADA همچنان بالای ۰/۳ دلار باقی مانده ولی بازهم وضعیت آن نامشخص است، چرا که کاردانو قبلاً در ماه نوامبر به زیر سطح ۰/۳ دلار سقوط کرده بود.

ADA در زمان نگارش این خبر با قیمت ۰/۳۰۶ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. قیمت این دارایی دیجیتال در ۷ روز گذشته ۶/۸۲ درصد و در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۸۸ درصد کاهش داشته است. همچنین کاردانو با ارزش بازار ۱۰/۴ میلیارد دلار نهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار محسوب می‌شود.

منبع: newsbtc

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان