نشانه‌های افزایش قیمت بیت کوین: آیا وضعیت فعلی بازار بیت‌کوین امیدوار کننده است؟

نشانه‌های افزایش قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

با توجه به سیگنال‌های اخیر بازار، موجودی بیت‌کوین صرافی‌های ارز دیجیتال، در ۳۰ روز گذشته افت پیدا کرده، که این امر یکی از نشانه‌های افزایش قیمت بیت کوین به حساب می‌آید. آیا وضعیت فعلی بازار بیت‌کوین امیدوار کننده است؟ برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

طی هفته گذشته، بیت‌کوین (BTC) به سطح مقاومتی ۴۰ هزار دلاری خود نزدیک شد. در حال حاضر این رمزارز با قیمت ۳۹,۵۰۹ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن به ۷۵۱ میلیارد دلار رسیده است.

یکی از تحلیلگران On-Chain College با استناد به داده‌های Glassnode توضیح می‌دهد که تغییر ۳۰ روزه در تراز معاملات بیت‌کوین به سطوح منفی رسیده است که در ۲ سال گذشته به ندرت شاهد آن بودیم.

با توجه به داده‌ها می‌توان گفت که موجودی بیت‌کوین صرافی‌های ارز دیجیتال در ۳۰ روز گذشته افت پیدا کرده، که این امر یکی از نشانه‌های بهبود قیمت این رمزارز است.

بنابراین با ادامه رشد مقدار عرضه غیر نقدی بیت‌کوین، امکان افزایش قیمت این رمزارز به شدت بالا می‌رود.

نشانه‌های افزایش قیمت بیت کوین

طبق گزارشات ارائه شده توسط CoinGape، اصلاح اخیر قیمت BTC به اصلاحات بازار سهام ایالات متحده مرتبط است. افزایش شدید تورم و مخالفت‌های خزانه‌ی فدرال، احساسات سرمایه‌گذاران بیت‌کوین را شدیدا تحت تاثیر قرار داده است. Glassnode به این قضیه اشاره می‌کند که:

 اقدامات خزانه فدرال، ممکن است در جلسه هفته آینده ارزش بیت‌کوین را به بالای ۴۲ هزار دلار برساند. فشار فروش بیت‌کوین در حال کاهش است.

سرمایه‌گذاران خرد در حال خرید بیت کوین

نکته مثبت وضعیت اخیر بیت‌کوین این است که سرمایه‌گذاران خرد به طور مداوم در وضعیت نزولی بازار این رمزارز را خریداری کرده‌اند. داده‌های ارائه شده توسط IntoTheBlock به این نکته اشاره کرد که:

موجودی بیت‌کوین آدرس‌های دارای کمتر از ۱۰ بیت‌کوین به ۲٫۰۸ میلیون افزایش یافته است.

سرمایه‌گذاران خرد در حال خرید بیت کوین

از سوی دیگر، هش‌ریت و سختی استخراج شبکه بیت‌کوین به بالاترین حد خود رسیده است. همچنین استخراج بیت‌کوین در چند ماه گذشته پس از سقوط‌های اخیر در طی ممنوعیت چین در سال گذشته بهبود یافته است.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.