چه چیزی باعث افزایش قیمت اتریوم شده است؟ 3 نشانه مهم که خبر از ادامه این روند می‌دهند

massive-outflows-burnt-ether-depleted
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

افزایش نرخ خروج اتریوم از صرافی ها و اتریوم‌های سوزانده شده، باعث کمیاب شدن این ارز دیجیتال شده است. با توجه به اینکه هارد فورک لندن (EIP-1559) از آگوست ۲۰۲۱ آغاز شده، عرضه اتریوم نیز باتوجه به این ارتقا رو به پایان است. برای بررسی بیشتر خبر با بیتستان همراه باشید.

براساس داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیل داده‌ی IntoTheBlock تنها در ۳۸ روز اول سال ۲۰۲۲، تعداد ۴۵۳,۸۹۰ اتریوم از صرافی‌ها خارج شده و ۴۷۰,۷۹۸ اتریوم دیگر نیز سوزانده شده است.

زمانی که اتریوم بعد از استفاده در هر تراکنش سوزانده شد، کمیاب شدن این ارز اتفاق افتاد. در پی کاهش عرضه اتریوم در این مکانیسم، شاهد افزایش قیمت این ارز خواهیم بود.

از طرف دیگر خروجی‌های بزرگ این ارز از صرافی‌ها در حال افزایش بوده و با انتقال این ارز به کیف‌های پول نقدینگی کاهش یافته است.

افزایش آدرس‌های غیرصفر اتریوم

آدرس‌های غیرصفر اتریوم به بالاترین تعداد تاریخ خود رسید. اکنون تعداد آدرس‌های غیرصفر اتریوم به ۷۴,۷۳۳,۰۱۵ آدرس رسیده است. این اتفاق به اتریوم کمک کرد تا قیمت ۳ هزار دلار را پشت سر بگذارد.

نمودار آدرس‌های غیرصفر

طبق گزارش CoinMarketCap، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار با افزایش خود در هفت روز گذشته به قیمت ۳۲۵۸ دلار رسیده است.

براساس گزارش cryptoinsight، در پایان ژانویه قراردادهای آپشن اتریوم به بالاترین حد تاریخی خود رسید. حجم معاملات قراردادهای آپشن اتریوم به ارزش ۱٫۱ میلیارد دلار برای اولین بار با بیت‌کوین برابری کرد.

منبع: blockchain.news

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.