حدود ۴۰۰ میلیون توکن کاردانو از دسامبر استیک شده است

استیک ۴۰۰ میلیون توکن کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

طبق گزارش Staking Rewards، حدود ۴۰۰ میلیون توکن کاردانو (ADA) از اوایل ماه دسامبر استیک شده است. با استیک ۴۰۰ میلیون توکن کاردانو مقدار استیکینگ این توکن به  ۲۵/۵ میلیارد توکن رسیده. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

استیک ۴۰۰ میلیون توکن کاردانو

طبق گزارش Staking Rewards، حدود ۴۰۰ میلیون توکن کاردانو (ADA) از اوایل ماه دسامبر استیک شده است. با استیک این مقدار توکن، تعداد کل توکن‌های استیک شده ADA توسط سهامدار اکنون به ۲۵/۵ میلیارد توکن می‌رسد.

استیک ۴۰۰ میلیون توکن کاردانو

با وجود افزایش میزان استیکینگ این توکن، ارزش بازار آن ۹ درصد کاهش یافته است. نرخ رشد سهام از پایان دسامبر ۲۰۲۲ تا امروز نسبت به رشد ارزش بازار کاردانو بهتر عمل کرده که این خود نشان دهنده‌ی چشم انداز مثبتی در اعتماد دارندگان ADA است و به بهبود وضعیت آن کمک خواهد کرد.

تعداد کیف پول‌هایی که آدا را استیکینگ کرده‌اند، ۸ درصد کاهش یافته است، اما میانگین توکن‌های استیک شده در هر کیف پول ۲۰ درصد (از ۱۹,۸۰۰ ADA به ۲۳,۹۰۰ ADA) افزایش یافته است.

۱۰ اعتبارسنج برتر Cardano حدود ۲/۸۶٪ از سهام  ADA را در اختیار دارند. الگریتم Cardano کاربران را ملزم به استیکینگ ADA می‌کند تا به یک ولیدیتور (Validator) یا همان اعتبارسنج در شبکه تبدیل شوند. اعتبارسنج‌ها مسئول عملیاتی مشابه ماینرها (انتخاب تراکنش‌ها و ساخت بلاک‌های جدید) در الگوی اثبات کار هستند.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.