بیت‌کوین عملکرد بهتری از S&P 500 و سهام نزدک دارد

عملکرد بهتر بیت کوین در مقابل S&P 500 و سهام نزدک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مهر ۱۴۰۱

گزارشات و داده‌های Cryptocompare نشان می‌دهند که بیت‌کوین در ماه سپتامبر از S&P 500 و Nasdaq عملکرد بهتری داشته است. عملکرد بهتر بیت کوین در مقابل S&P 500 و سهام نزدک را با بررسی میزان بازدهی و مقایسه تایید شده است. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

داده‌های آخرین گزارش Cryptocompare نشان می‌دهند که با وجود کاهش ۳/۱۱ درصدی ارزش بیت‌کوین در ماه سپتامبر، این ارز دیجیتال همچنان عملکرد بهتری نسبت به S&P 500 و Nasdaq دارد.

از سوی دیگر، اتریوم بدترین عملکرد را در ماه سپتامبر از خود نشان داده است. گفته می‌شود افزایش حجم معاملات تتر و دلار آمریکا برای خرید بیت‌کوین نشان‌دهنده وحشت سرمایه‌گذاران است، چرا که رمزارزهای خود را می‌فروشند تا بیت‌کوین خریداری کنند.

عملکرد بد اتریوم در ماه سپتامبر در مقابل بیت‌کوین

آخرین گزارشات منتشر شده از Cryptocompare نشان می‌دهند که S&P 500 نزدیک به  ۹/۳۴ درصد و Nasdaq حدود ۱۰/۵ درصد در ماه سپتامبر بازدهی منفی داشتند.

ماه سپتامبر برای بیت‌کوین هم ماه بسیار خوبی نبود و در طول این ماه، این ارز دیجیتال بزرگ ۳/۱۱ درصد بازدهی منفی داشت. با این حال می‌توان گفت طبق مقایسه‌ی بازده‌ها، بیت‌کوین عملکرد بهتری از S&P 500 و Nasdaq داشته است.

در بین ۴ ارز دیجیتال بررسی شده در این گزارش تنها سولانا بود که بازده مثبت ۵/۵۹ درصدی را در ماه سپتامبر تجربه کرده است. طلا در مقایسه با بیت‌کوین، وضعیت بهتری داشت و فقط شاهد کاهش ۲/۸۷ درصدی بود.

عملکرد بهتر بیت کوین در مقابل S&P 500 و سهام نزدک

اتریوم با این که یکی از ارزهای دیجیتال برتر بازار است، ولی بین این ۴ رمزارز بررسی شده بدترین عملکرد را داشت. با این که ادغام اتریوم در ماه سپتامبر راه اندازی شد، ولی می‌توان گفت این قضیه به افزایش ارزش اتریوم کمک چندانی نکرده است.

انباشت بیت‌کوین توسط معامله‌گران

با در نظر گرفتن نوسانات بازار ارزهای دیجیتال در ماه سپتامبر می‌توان گفت بیت‌کوین غالب‌ترین ارز دیجیتال با کمترین مقدار است. ارزهای دیجیتالی مثل ETH و SOL با نوسانات ۳۰ روزه به ترتیب ۸۰ درصد و ۸۲/۶ درصد، بی‌ثبات‌ترین دارایی‌ها دیجیتال بازار محسوب می‌شوند.

طبق گزارشات، نوسانات بیت‌کوین در ماه سپتامبر ۱۹/۲ درصد افزایش یافت و روند نزولی خود را که از ژوئن آغاز شده بود، شکست.

با توجه به داده‌های Cryptocompare در حوزه حجم مبادلات USDT و دلار آمریکا، می‌توان اظهار داشت که سرمایه‌گذاران وحشت زده، ارزهایی که ارزششان کاهش یافته را فروخته و BTC خریداری می‌کنند.

همچنین در ماه سپتامبر، حجم معاملات تتر و دلار به ترتیب ۱۵/۴ درصد و ۱۵/۱ درصد افزایش یافت.

انباشت بیت‌کوین توسط معامله‌گران

منبع: bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.