گروه هکری آنانیموس: بنیانگذار بلاک‌چین ترا گناهکار است و باید به دست عدالت سپرده شود!

برنامه گروه هکری آنانیموس برای افشای جنایات بنیان گذار ترا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ تیر ۱۴۰۱

گروه هکری بین‌المللی آنانیموس اخیرا اعلام کرده که بنیانگذار بلاک‌چین ترا دوکون گناهکار است و باید به دست عدالت سپرده شود. برنامه گروه هکری آنانیموس برای افشای جنایات بنیان گذار ترا در یک ویدیو اعلام شده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

برنامه گروه هکری آنانیموس برای افشای جنایات بنیان گذار ترا

گروه هکری بین‌المللی آنانیموس با انتشار یک ویدیو در روز یکشنبه اعلام کرد که بنیانگذار بلاک‌چین ترا دوکون گناهکار است و باید به دست عدالت سپرده شود.

در این ویدیو اعلام شده که دوکون بیش از ۸۰ میلیون دلار LUNA و TerraUSD را در ماه می نقد کرده است.

این گره هکری معتقد است که دوکون آسیب جدی به بازار ارزهای دیجیتال وارد کرده است.

به گفته گروه آنانیموس، آن‌ها به بررسی سابقه دوکون ادامه خواهند داد تا تمامی اقدامات او شفاف سازی شود. جالب است بدانید این گروه از زمانی که دوکون به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شده سابقه او را مورد بررسی قرار داده بودند.

آنانیموس یک گروه فعال بین‌المللی غیرمتمرکز است که به عنوان گروه هکری شناخته می‌شود. جالب است بدانید که در ژوئن ۲۰۲۱ این گروه ایلان ماسک را نیز متهم به تخریب زندگی افراد از طریق بازی‌های ویدیوئی کرده بود.

کاربران یوتیوب و توییتر نیز از این ویدیو گروه هکری حمایت کرده‌اند. با این حال بسیاری از کاربران نیز در رابطه با این ویدیو شک و تردید دارند. طبق گفته یکی از کاربران، گروه هکری آنانیموس هنوز تازه کار است و این ویدیو نمی‌تواند تهدیدی برای دوکون باشد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.