صرافی LCX در پی یک حمله هکری، حدود ۷ میلیون دلار ضرر کرد!

ضرر ۷ میلیون دلاری صرافی LCX از یک حمله هکری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ دی ۱۴۰۰

LCX یکی از صرافی‌های مطرح حوزه ارزهای دیجیتال است که به تازگی در معرض یک حمله هکری قرار گرفته و به موجب آن حدود ۷ میلیون دلار متضرر شده است. حمله هکری موجب شده که این صرافی برای مدتی کوتاه امکان برداشت، واریز و انتقال را غیر فعال کند. در این خبر، ضرر ۷ میلیون دلاری صرافی LCX از یک حمله هکری را بیشتر بررسی خواهیم کرد. با بیتستان همراه باشید.

صرافی ارز دیجیتال LCX مستقر در لیختن اشتاین، پس از تعلیق موقت تمام سپرده‌ها و برداشت‌ها در پلتفرم خود، تایید کرد که در معرض حمله هکری قرار گرفته و به موجب همین حمله یکی از کیف پول‌های مهم و حساس این صرافی به خطر افتاده است.

حمله هکری صورت گرفته ابتدا توسط PeckShield (یک شرکت امنیتی حوزه بلاک‌چین) از روی نقل و انتقالات مشکوک توکن‌های ERC-20 از LXC به کیف پول ناشناخته اتریوم (ETH) شناسایی شده بود.

ضرر ۷ میلیون دلاری صرافی LCX از یک حمله هکری

این صرافی بعد این که برخی از توکن‌های ERC-20 مثل ETH USDC ،LINK و MKR را از دست داد، این حمله هکری را تایید کرد.

ضرر ۷ میلیون دلاری صرافی LCX از یک حمله هکری

میزان ضرر و کوین‌های به سرقت رفته از صرافی LCX:

بر اساس تحقیقات PeckShield، صرافی LCX به دلیل انتقال موفقیت‌آمیز هشت Sandbox (SAND) ،Quant (QNT) ،Chainlink (LINK) Enjin Coin (ENJ) و Maker (MKR) توسط هکر، مجموعاً ۶/۸ میلیون دلار ضرر کرده است.

میزان ضرر و کوین‌های به سرقت رفته از صرافی LCX:

در زمان نگارش این خبر، LCX هیچ برنامه‌ای برای کمک به بازگرداندن وجوه دزدیده شده به اشتراک نگذاشته است. با این حال، این شرکت تأیید کرده که اقدامات امنیتی را برای محافظت از سایر کیف پول‌ها و دارایی‌ها موجود انجام می‌دهد:

در طول این دوره سخت، ما از حمایت مشتریان، سایر صرافی‌ها، کارشناسان امنیتی و جامعه گسترده ارزهای دیجیتال قدردانی می‌کنیم.

گزارش اخیر پلتفرم امنیتی ImmuneFi نشان می‌دهد که شرکت‌های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱، بیش از ۱۰/۲ میلیارد دلار به دلیل هک، کلاهبرداری و سایر فعالیت‌های مخرب متحمل ضرر شده‌اند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.