سرمایه ورودی به اکوسیستم کاردانو در 7 روز گذشته افزایش یافته است

افزایش سرمایه ورودی به اکوسیستم کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: با افزایش سرمایه ورودی به اکوسیستم کاردانو در هفته گذشته، ارزش کل قفل شده DeFi کاردانو شدیدا افزایش یافت. در حال حاضر TVL کاردانو تقریبا به ۱۲۸٫۳۱ میلیون دلار رسیده است.

داده‌های DefiLlama نشان می‌دهند با افزایش ۷٫۳۶ درصدی کل ارزش قفل شده (TVL) در ۲۴ ساعت گذشته، اکوسیستم DeFi کاردانو، سرمایه‌ی بیشتری جذب کرده است.

از تاریخ ۱۳ ژوئیه تا ۱۸ جولای حدود ۲۱ میلیون دلار وارد DeFi کاردانو شده و ارزش کل قفل شده (TVL) کاردانو نیز از حدود ۱۰۹٫۵۵ میلیون دلار به ۱۲۸٫۳۱ میلیون دلار افزایش یافته است.

در حال حاضر بدون در نظر گرفتن توکن‌های حاکمیتی، TVL کاردانو تقریبا ۱۲۸٫۳۱ میلیون دلار و با در نظر گرفت توکن‌های حاکمیتی، تقریبا ۱۵۵٫۳۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

Wingriders (WRT) با ۵۴٫۹۴ میلیون دلار ارزش قفل شده، ۳۵٫۳۶ درصد از TVL کاردانو را تشکیل می‌دهد. همچنین MinSwap نیز با ۴۲٫۹۴ میلیون دلار در جایگاه دوم و بعد این دو SundaeSwap با ۲۴٫۵۹ میلیون دلار در جایگاه سوم قرار دارد.

امکان راه‌اندازی dAppهای بیشتر در به‌روزرسانی Vasil

هدف از بروزرسانی Vasil، ارائه قابلیت‌های جدید و حیاتی لازم شبکه‌ی کاردانو بوده که ممکن است امکان راه‌اندازی پروژه‌ها یا dAppهای جدید را فراهم کند و در عین حال عملکرد Cardano را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

علاوه بر این، هدف دیگر به روزرسانی Vasil ارتقای برنامه‌های کاربردی موجود است تا سرعت، قابلیت تراکنش و قدرت اسکریپت شبکه کاردانو را افزایش دهد.

از ابتدای سال ۲۰۲۲، IOG برای افزایش عملکرد شبکه، چندین بهینه‌سازی برای پارامترهای ثابت مانند افزایش اندازه بلوک و واحدهای حافظه اسکریپت را انجام داده است.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.