پیش‌بینی رسیدن قیمت کاردانو به ۵۸ دلار بعد از موفقت آمیز بودن به‌روزرسانی شبکه آن

اجرای موفقیت آمیز به‌روزرسانی بزرگ کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۰

شبکه کاردانو توانست با موفقیت به‌روزرسانی خود را کامل کند. با اجرای موفقیت آمیز به‌روزرسانی بزرگ کاردانو ، فایندر پیش‌بینی جدیدی را در مورد رسیدن قیمت ADA به ۵۸ دلار تا سال ۲۰۳۰ به اشتراک گذاشت. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

بلاک‌چین کاردانو 14 فوریه یکی از حیاتی‌ترین به‌روزرسانی‌های خود را پیاده‌سازی کرد. اما پس از پیاده‌سازی، این سوال برای ما پیش می‌آید که آیا این به‌‎روزرسانی به قدری قدرتمند خواهد بود تا بتواند به کاهش چند ماهه قیمت ADA پایان دهد؟

افزایش محدودیت حافظه Plutus Scripts و کاهش قیمت ADA به زیر ۱ دلار

Input Output Global، تیم توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزاری و طراح راه‌حل‌های بلاک‌چین کاردانو، اعلام کرد که آخرین به‌روزرسانی برای پایگاه داده کاردانو هم‌اکنون در حال اجرا است.

اجرای موفقیت آمیز به‌روزرسانی بزرگ کاردانو

به‌روزرسانی جدید کاردانو به صورتی طراحی است تا موانع قدرت و تمرکززدایی Cardano را برای عملکرد بهتر dApps از بین ببرد. از امروز این به‌روزرسانی از حالت آماده باش خارج شده و مستقیما قابل اجرا است.

طبق گزارشات اخیر، هر Plutus script اکنون توانایی استفاده بیشتر از قدرت محاسباتی کاردانو را دارد. این توانایی با به‌روزرسانی اخیر تا ۱۲٪ افزایش یافته است. Plutus script نرم‌افزار ویژه بلاک‌چین کاردانو است که برای برنامه‌های کاربردی روی زنجیره استفاده می‌شود.

طبق اظهارات John Alan Woods، مدیر طراحی بلاک‌چین کاردانو، اندازه بلوک‌های کاردانو به ۸۰ کیلوبایت افزایش یافته است.

با این که اندازه بلوک‌های کاردانو افزایش یافته، ولی این قضیه کمکی به اتمام روند کاهش شدید قیمت ADA نکرد.

امروز قیمت ADA در معاملات پلتفرم‌های اصلی ۰٫۹۸ دلار است. به این ترتیب، قیمت ADA بیش از ۶۶٪ از بالاترین رکورد ثبت شده در سپتامبر ۲۰۲۱ که به بالای ۳ دلار رسیده بود، کاهش یافته.

فایندر: کاردانو (ADA) ممکن است تا سال ۲۰۳۰ به ۵۸ دلار برسد

شرکت‌کنندگان در این بحث Finder

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی Finder که کارآفرینان رمزنگاری، تحلیلگران، اینفلوئنسرها، محققان، مشاوران و غیره بودند، مطمئن هستند که ADA برای رسیدن به ۵۸ دلار تا سال ۲۰۳۰ آماده است.

باید به این موضوع توجه کرد که هیچ گزارشی نباید به عنوان توصیه سرمایه‌گذاری تلقی شود. هوشیار باشید و قبل از تصمیم‌گیری در مورد معامله یا سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.