جیسون پیزینو: قیمت کاردانو ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت!

احتمال سقوط ۵۰ درصدی قیمت کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کند که احتمالا امسال کاردانو افت ۵۰ درصدی داشته باشد. احتمال سقوط ۵۰ درصدی قیمت کاردانو توسط جیسون پیزینو، استراتژیست ارزهای دیجیتال مطرح شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

احتمال سقوط ۵۰ درصدی قیمت کاردانو

بر اساس گزارشات جیسون پیزینو، استراتژیست ارزهای دیجیتال اخیرا پیش بینی کرده که قیمت کاردانو امسال افت ۵۰ درصدی خواهد داشت. این پیش‌بینی در یک رویداد آنلاین که در یوتیوب برگزار می‌شد، مطرح گشت. طبق گفته این تحلیلگر، با وجود رشد چشمگیر این پلتفرم در روزهای گذشته، نمودارهای آن خبر از افت قیمت می‌دهند.

کاردانو در سطح قیمتی ۰/۳۵ دلار قرار دارد و این تحلیلگر پیش بینی کرده که قیمت آن در آینده به ۰/۱۷ تا ۰/۳۲۳ دلار سقوط خواهد کرد. طبق گفته پیزینو، این رمزارز باید خیلی سریع تا ۰/۴۰ دلار رشد کند، در غیر این صورت احتمال سقوط بسیار زیاد است.

سقوط ۵۰ درصدی قیمت کاردانو

ناگفته نماند که امروز کاردانو با قیمت ۰/۳۶۷ دلار دلار معامله شده است. علاوه بر کاردانو این تحلیلگر به افت قیمت چندین رمزارز دیگر نیز اشاره کرد؛ برای مثال او پیش‌بینی کرد سولانا به زیر ۲۹ دلار سقوط خواهد کرد. همچنین وی اعلام داشت که فانتوم نیز افت قیمت خواهد داشت.

این در حالی است که چندی پیش فانتوم به پایین‌ترین قیمت خود یعنی ۰/۲۰۲۶ دلار رسید بود. طبق گفته پیزینو احتمالا این ارز دیجیتال به ۰/۱۰ دلار سقوط کند. امروز این آلت‌کوین با قیمت ۰/۲۰۸۵ دلار در بازار معامله می‌شود.

منبع: dailyhodl

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.