بلاک‌چین کاردانو با بازی پاویا وارد دنیای متاورس شد

ورود کاردانو به دنیای متاورس با بازی پاویا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: شبکه کاردانو بوسیله‌ی بازی پاویا وارد دنیای متاورس شد. پاویا (Pavia) اولین پروژه غیر متمرکز متاورسی بر بستر بلاک‌چین کاردانو است. با ما همراه باشید تا از جزئیات ورود کاردانو به دنیای متاورس با بازی پاویا مطلع شوید.

پاویا یکی از اولین بازی‌هایی است که بر روی بلاک‌چین کاردانو راه‌اندازی و در بازار عرضه شده است. پروژه‌های دیگری مانند Cornucopias، Cardonia و Cardano Village در شرف راه‌اندازی در این شبکه هستند.

این بازی با بیش از ۱۰۰,۰۰۰ قطعه زمین مجازی و ارز درون آن به نام PAVIA به بازار عرضه شد. براساس گزارشات، پلتفرم متاورس پاویا و ارز داخلی این بازی، بر روی بلاک‌چین کاردانو راه‌اندازی شده‌اند.

بازی پاویا از طریق فروش زمین‌ها سرمایه اولیه خود را جذب می‌کند. هدف این بازی، توسعه یک دنیای مجازی توسط بازیکنان، بازی برای کسب درآمد و خرید و فروش زمین‌های مجازی به عنوان توکن‌های غیرمثلی است.

براساس اطلاعیه‌های وب‌سایت این بازی، نام پاویا برگرفته از یک شهر ایتالیایی است که جرولامو کاردانو در آنجا زندگی می‌کرد. به همین دلیل نام پاویا در بلاک‌چین کاردانو استفاده شده است.

توکن متاورس پاویا

Pavia.io با ۱۰۰,۰۰۰ قطعه زمین بازی مجازی در اکتبر سال گذشته راه‌اندازی شد. هر قطعه زمین دارای یک کد متفاوت است. این زمین‌ها را می‌توان با ارز دیجیتال بومی پاویا که مبتنی بر شبکه کاردانو است خریداری کرد.

این پروژه توانست ۶۰ قطعه از زمین‌ها را در بازه زمانی اکتبر تا نوامبر به فروش برساند. مقدار باقیمانده از زمین‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ فروخته می‌شود.

رقابت کاردانو با استفاده از پاویا با پروژه‌های دیگر

قابل ذکر است که شبکه کاردانو بر خلاف اتریوم و آوالانچ دیر وارد فضای متاورس شد. با این حال، امکان دارد کاردانو با استفاده از پاویا، با پروژه‌هایی مثل The Dandbox و Decentraland رقابت کند.

پاویا در اطلاعیه‌ای کوتاه بیان کرد که شرکای بالقوه در پلتفرم پاویا قادر خواهند بود که دارایی‌های خود را در بازی پاویا سرمایه‌گذاری کنند.

ورود کاردانو به دنیای متاورس با بازی پاویا

همچنین بیان کرد که مقبولیت این پروژه بسیار زیاد تر از Land NFTs خواهد بود. اعضای این بازی شروع به ساخت عمارت‌ها و املاک مجازی در زمین‌های متاورسی کرده‌اند.

رقابت کاردانو با استفاده از پاویا
رقابت کاردانو با استفاده از پاویا با پروژه‌های دیگر
کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.