سامسونگ یک فروشگاه مجازی در دنیای متاورس افتتاح کرد

افتتاح فروشگاه سامسونگ در متاورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ دی ۱۴۰۰

کمپانی سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه تکنولوژی و توسعه محصولات الکتریکی در جهان، اقدام به افتتاح یک فروشگاه مجازی در دنیای متاورس کرده است. فروشگاه متاورس سامسونگ کپی یک فروشگاه واقعی است که در خیابان ۸۳۷ واشنگتن در منطقه Meatpacking شهر نیویورک قرار دارد. در این خبر به افتتاح فروشگاه سامسونگ در متاورس خواهیم پرداخت، پس با بیتستان همراه باشید.

افتتاح فروشگاه سامسونگ در متاورس

در ۶ ژانویه ۲۰۲۲ بود که غول لوازم الکترونیکی خبر افتتاح یک نسخه مجازی از فروشگاه فیزیکی خود در نیویورک را رسانه‌ای کرد. سامسونگ گفته، به منظور افزایش تعامل با مشتریان خود در دوران پاندمی COVID-19، اقدام به افتتاح یک فروشگاه مجازی در متاورس کرده است.

فروشگاه متاورس سامسونگ کپی یک فروشگاه واقعی است که در خیابان ۸۳۷ واشنگتن در منطقه Meatpacking شهر نیویورک در منهتن قرار دارد. فروشگاه Samsung 837X اکنون برای مدت محدودی در متاورس در دسترس خواهد بود.

سامسونگ جدیدترین شرکت بزرگی محسوب می‌شود که چنین پروژه‌ای را شروع و Decentraland را برای افتتاح فروشگاه مجازی خود انتخاب کرده است.

مشتریان برای دسترسی به فروشگاه ابتدا باید با استفاده از یک مرورگر وب وارد Decentraland شوند. پس از ورود به سیستم، آواتار آنها به خارج از ساختار متاورس سامسونگ ارسال می‌شود. هنگامی که آواتار وارد دیتابیس سامسونگ شد، یک راهنمای مجازی آن‌ها را به یکی از سه اتاق داخلی هدایت می‌کند.

غول فناوری کره جنوبی اخیراً از عرضه طیف جدیدی از تلویزیون‌های هوشمند با پلتفرم یکپارچه NFT خبر داده است. مدل‌های Micro LED ،Neo QLED و The Frame تنها تعدادی از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۲ هستند که از پلتفرم NFT برای کشف، خرید و تجارت دارایی‌های دیجیتال بهره خواهند برد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.