در ۷ روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار زمین مجازی فروخته شده است

فروش ۱۰۰ میلیون دلار زمین مجازی در پروژه‌های متاورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آذر ۱۴۰۰

داده‌های ارائه شده از سوی DappRadar نشان می‌دهند که در ۷ روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار زمین مجازی در فضای متاورس خریداری شده است. پروژه متاورسی Sandbox بیش از ۸۰ میلیون دلار و Decentraland یکی دیگر از پروژه‌های فعال در حوزه متاورس بیش از ۱۵ میلیون دلار از طریق فروش زمین‌های مجازی به دست آورده‌اند. با بیتستان همراه باشید تا به خبر فروش ۱۰۰ میلیون دلار زمین مجازی در پروژه‌های متاورس بپردازیم.

شکی نیست که متاورس و ویژگی‌هایی که در آن موجود است، باعث جذب افراد زیادی به این حوزه خواهد شد. زمین‌ها و املاک مجازی یکی از پرطرفدارترین موارد در حوزه متاورس بوده و محبوبیت آن نیز به شدت در حال افزایش و رشد است.

داده‌های موجود از DappRadar نشان می‌دهند که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای خرید املاک و زمین‌های مجازی در هفت روز گذشته هزینه شده است.

زمین‌های متاورسی متقاضیان زیادی دارند:

طبق گزارشات ارائه شده، حدود ۶۰۰۰ معامله‌گر جذب پروژه‌های مرتبط با Metaverse مانند The Sandbox ،Decentraland ،CryptoVoxels و Somnium Space شده‌اند که در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در این پلتفرم‌ها هزینه کرده‌اند.

همچنین مشخص شده که زمین‌های مجازی Sandbox بیشترین میزان سرمایه‌گذاری را داشتند، زیرا ۸۶ میلیون دلار برای زمین‌های این دنیای مجازی هزینه شده است.

نزدیک‌ترین رقیب آن یعنی Decentraland هم بیش از ۱۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در حوزه زمین‌های مجازی داشت، در حالی که CryptoVoxels و Somnium Space تراکنش‌ها و معامله گران نسبتاً کمتری در مقایسه با این دو رقیب خود یعنی Sandbox و Decentraland داشتند.

همچنین قیمت زمین متاورس در حال افزایش است. هفته گذشته از بین ۱۰ مورد از گران‌ترین فروش‌های NFT ثبت شده، ۵ مورد مربوط به NFT زمین‌های متاورسی در جهان‌های مجازی مختلف بود.

جالب است بدانید که طبق گزارش DappRadar با این که پروژه metaverse جدید تلقی می‌شود، اما به طور پیوسته از پروژه‌های بزرگ مرتبط با NFT عملکرد بسیار بهتری را از خود به ثبت رسانده است.

بر اساس گزارشات DappRadar:

Sandbox در حال حاضر دومین مجموعه NFT پرمعامله در هفته بوده و Decentraland در جایگاه هشتم قرار دارد. در این میان، نام‌های بزرگ حوزه کریپتو مانند Bored Ape Yacht Club و CryptoPunks به‌ویژه از نظر تعداد معامله‌گرانی که با مجموعه‌ها تعامل دارند، در رده‌های پایین‌تر هستند.

اسنوپ داگ در حال ساخت عمارت مجازی در متاورس است!

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، کلیک کنید

جلب شدن توجهات به متاورس با تغییر نام فیسبوک به متا:

چندی پیش بود که کمپانی بزرگ فیسبوک نام خود را به متا تغییر داد. به گفته DappRadar، این حرکت موجی از توجه به دنیای مجازی مانند The Sandbox و Decentraland را به دنبال داشت. در حال حاضر، شاهد مشارکت کسب و کارهای بزرگی مانند آدیداس با پروژه‌های مرتبط با متاورس هستیم تا به این صنعت راه پیدا کنند.

همچنین فاش شده که جک دورسی از سمت خود به عنوان مدیرعامل توییتر استعفا می‌دهد تا بر تلاش Square در حوزه کریپتو تمرکز کند. Square همچنین نام خود را به Block تغییر داده تا نشان دهد تمرکز آن در مرحله بعدی کجاست.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.