بازی Proxi، یک بازی ترسناک مبنی بر شبکه بلاک چین

بازی Proxi، یک بازی ترسناک مبنی بر شبکه بلاک چین و AI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ مهر ۱۴۰۰

صنعت بازی سازی به سرعت در حال همگام شدن با صنعت بلاک چین و هوش مصنوعی است تا بتواند تجربه کاربری بسیار خوبی را برای گیمرها و کسانی که دنبال سرگرمی هستند، فراهم کند. از این رو در خبر جدیدی که به تازگی منتشر شده، بازی Proxi که محصول مشترک شرکت Gallium Studios و DLT Forte Labs است، بر پایه فناوری بلاک چین و ai معرفی خواهد شد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این بازی جذاب در اختیارتان قرار دهیم.

بر اساس مقاله اخیر منتشر شده در مجله بلومبرگ، شرکت Gallium Studios که توسعه دهنده بازی محبوب The Sims است، با شرکت بازی سازی DLT Forte Labs همکاری کرده تا یک بازی جدید تحت عنوان Proxi روانه دنیای گیم کند. در این بازی مبتنی بر بلاک چین و هوش مصنوعی، کاربران قادر خواهند بود شهری با نقشه ذهنی خود بسازند و مالک آن شوند.

بازی Proxi  به کاربران این امکان را می‌دهد تا شهر رویایی خود را بسازند. همچنین تمامی کاراکترها و انیمیشن‌های موجود در این بازی، سه بعدی بوده و از رنگ‌ها، تصاویر و فایل‌های صوتی بسیار دل پسندی استفاده می‌شود.

ویل رایت، خالق The Sims و بنیانگذار استودیو Gallium، در مصاحبه ای اظهار داشت که این بازی در مورد خودشناسی است و ممکن است برای بسیاری “ترسناک” باشد. وی افزود:

من فکر می‌کنم که کشف خود ترسناک است. یادگیری درباره جهان به اندازه یادگیری درباره خود انسان ترسناک نیست.

نقش NFTها در این بازی و دریافت دستمزد برای ساخت شهر:

این مقاله اذعان دارد که اساس بلاک چین ارائه شده توسط آزمایشگاه‌های Forte به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تصورات و نقشه‌های ذهنی خود را در قالب NFT داشته باشند. بازی توسط دو شرکت پیشرو Gallium team و Forte devs در حال ساخت است.

Forte Labs در سان فرانسیسکو مستقر است و زیرساخت‌های DLT را برای بازی‌های رایانه‌ای فراهم می‌کند. این شرکت اطمینان می‌دهد که در بازی Proxi، بازیکنان مالکیت تصورات خودشان هستند و می‌توانند آن‌ها را در قالب NFTها به فروش برسانند و درآمد کسب کنند.

همچنین یک بازار و مارکت درون بازی وجود خواهد داشت تا بازیکنان بتوانند همه چیز را به عنوان NFT به فروش برسانند یا آن‌ها را با دلار خریداری کنند.

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.