از ابتدای سال جاری تعداد نهنگ های کاردانو و معاملات بزرگ این رمزارز رشد شدیدی کرده‌اند

افزایش تعداد نهنگ های کاردانو و رشد معاملات بزرگ آن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱

وضعیت کاردانو از ابتدای سال تا به امروز روز به روز در حال بهتر شدن است و از نشانه‌های این امر می‌توان به افزایش تعداد نهنگ های کاردانو و رشد معاملات بزرگ آن اشاره کرد. برای خواندن جزئیات بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش تعداد نهنگ های کاردانو و رشد معاملات بزرگ آن

کاردانو از آغاز سال جاری به موفقیت‌های بسیار خوبی دست یافته است. بر اساس گزارش‌های جدید پلتفرم اطلاعاتی Santiment، این بلاک‌چین به تازگی به نقطه‌ی عطف دیگری نیز رسیده، چرا که تعداد نهنگ‌های کاردانو در کل شبکه در سال ۲۰۲۳ به شدت افزایش یافته که این خود می‌تواند نشانه‌ی خوبی برای این شبکه و رمزارز آن باشد.

Santiment همچنین اعلام کرد که از ابتدای سال ۲۰۲۳، حدود ۳۶ آدرس نهنگ جدید با دارایی ۱ میلیون تا ۱۰۰ میلیون ADA به شبکه اضافه شده، و تراکنش‌های بزرگ در شبکه نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

Santiment به این موضوع اشاره کرد که قیمت ADA احتمالا در بلند مدت واکنش مثبتی نشان خواهد داد و عملکرد قیمت ADA بسیار امیدوار کننده به نظر می‌رسد. باید به این نکته نیز پرداخت که قیمت ADA از ابتدای سال ۲۰۲۳ بیش از ۶۵ درصد افزایش یافته است.

افزایش تعداد نهنگ های کاردانو و رشد معاملات بزرگ آن

قیمت کاردانو ۶۵ درصد در سال ۲۰۲۳ افزایش یافته و انباشته شدن این توکن توسط کوسه‌ها و نهنگ‌های بزرگ، نقش زیادی در این امر داشته است.

منبع: zycrypto

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.