چرا چارلز هاسکینسون آینده روشنی را برای کاردانو متصور می‌شود؟

پیش بینی مثبت چارلز هاسکینسون در مورد آینده کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: خالق اکوسیستم کاردانو و بنیانگذار IOHK، پیش‌بینی مثبت خود برای بلاک‌چین کاردانو را به اشتراک گذاشت. پیش بینی مثبت چارلز هاسکینسون در مورد آینده کاردانو پس از اضافه شده ۱۰۰,۰۰۰ آدرس جدید به بلاک‌چین کاردانو منتشر شد.

پس از اضافه شده ۱۰۰,۰۰۰ آدرس جدید به بلاک‌چین کاردانو، خالق این اکوسیستم و بنیانگذار IOHK، چارلز هاسکینسون، پیش بینی مثبت خود در مورد این شبکه را به اشتراک گذاشت.

یکی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال پس از ایجاد ابزار فناوری قراردادهای هوشمند در اکوسیستم کاردانو که منجر به جمع‌آوری بیش از ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه شده است، نگرش مثبتی به آینده این اکوسیستم دارد.

پیش بینی مثبت چارلز هاسکینسون

پس از ایجاد این ابزار، TVL پروژه‌هایی مانند Sundaeswap و Miniswap به بالاترین حد خود رسید. علاوه بر این، توسعه دهندگان بیش از ۱۵ پروژه، DeFiهای جدیدی را در این اکوسیستم ایجاد کردند.

چرا چارلز انتظار رشد کاردانو را دارد؟

با استقبال کاربران از فناوری قراردادهای هوشمند در اکوسیستم کاردانو، چارلز هاسکینسون انتظار رشد این اکوسیستم را دارد. در مقایسه با اتریوم امکان دارد کاردانو با افزایش شدید سرمایه روبرو شود.

قابل ذکر است، هیچ تضمینی وجود ندارد که توکن بومی این شبکه ADA رشد کند. با اینکه ارزش کل قفل شده در شبکه کاردانو رشد ۱۰۰۰ درصدی داشته، اما رمزارز آن در روند نزولی طولانی مدت قرار گرفته است.

چرا چارلز انتظار رشد کاردانو را دارد؟

اکنون نیز پس از افت ۲۳ درصدی در یک ماه گذشته، با قیمت ۰/۹ دلار معامله می‌شود.

منبع: U.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.