توییت چارلز هاسکینسون در مورد نقشه راه کاردانو در ۲۰۲۲

توییت چارلز هاسکینسون در مورد نقشه راه کاردانو در ۲۰۲۲
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آبان ۱۴۰۰

چارلز هاسکینسون مجدداً در توییتی از به‌روزرسانی جدیدی که در مورد Cardano صورت خواهد گرفت، خبر داد. بر اساس برخی تفاسیر نیز این توییت نشان دهنده نقشه راه کاردانو در سال ۲۰۲۲ است. با بیتستان همراه باشید تا به بررسی توییت چارلز هاسکینسون در مورد نقشه راه کاردانو در ۲۰۲۲ بپردازیم.

دیروز بود که چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو درباره به‌روزرسانی مختصری که در راه است، توییتی زد و به نوعی درباره نقشه راه کاردانو برای سال ۲۰۲۲ نیز اطلاعات هر چند کوچکی داد.

البته جامعه کریپتوکارنسی نظرات مختلفی در رابطه با این توییتر دارند. با این حال، اکثریت از کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آپدیتی که قرار است منتشر شود، هیجان زده هستند.

هاسکینسون در این توییت گفت:

من واقعاً خوشحالم که نقشه راه کاردانو ۲۰۲۲ در حال آماده شدن است. کاردانو یک اکوسیستم فعال و پویا بوده و دائما در حال رشد، پالایش، سازگاری و قوی‌تر شدن است. کاردانو فناوری بسیار خاص و مناسبی است و می‌تواند نوآوری‌های بسیار خوبی را در خود پرورش دهد.

چارلز هاسکینسون همواره با توییت‌های خود جامعه ارزهای دیجیتال را به تکاپو وا داشته و هیجان زده می‌کند. به عنوان مثال در ۱۸ اکتبر بود که توییتی در رابطه با برنامه‌هایی که کاردانو در آفریقای جنوبی دارد، منتشر کرد و گفت: «فرصت‌های بالقوه زیادی در آن جا موجود است»

توییت جدید چارلز هاسکینسون در مورد کاردانو

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از همکاری کاردانو و اتیوپی برای ایجاد تحول دیجیتالی در آفریقا به دست آورید

همکاری کاردانو و اتیوپی برای ایجاد تحول دیجیتالی در آفریقا

واکنش‌های صورت گرفته به توییت خالق کاردانو:

بعد از انتشار توییت چارلز هاسکینسون در مورد نقشه راه کاردانو در سال ۲۰۲۲، واکنش‌های زیادی نسبت به آن صورت گرفت که واکنش تونی ادوارد، بنیانگذار پادکست Thinking Crypto یکی از آن‌ها است.

ادوارد، چارلز هاسکینسون را به برنامه خود دعوت کرد تا در مورد اظهارات اخیری که داشته، گپ و گفتی داشته باشند. در کمال تعجب، هاسکینسون نیز پاسخ داد و گفت: «حتما»

منبع: coinquora

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.