هارد فورک واسیل در فاز نهایی خود قرار دارد

ورود هارد فورک واسیل به فاز نهایی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، درخواست اجرای هارد فورک واسیل با موفقیت پذیرفته شد. پس از آن چارلز هاسکینسون خبر ورود هارد فورک واسیل به فاز نهایی خود را اعلام کرد. همچنین وی اظهار داشت فرآیند خودکار ارتقاء Vasil در حال حاضر آغاز شده است. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

چارلز هاسکینسون، مدیر عامل Input Output، اعلام کرد هارد فورک واسیل، وارد فاز نهایی خود شده و راه‌اندازی این هارد فورک طبق برنامه تعیین شده در ۲۲ سپتامبر آغاز خواهد شد.

به گفته هاسکینسون، فرآیند خودکار ارتقاء هارد فورک Vasil در حال حاضر آغاز شده است. وی آغاز این فرایند را به موشکی تشبیه کرد که از زمین برخواسته و دیگر راه برگشتی ندارد.

هاسکینسون همچنین به این نکته اشاره کرد که بعضی از به‌روزرسانی و یا امکانات جدید، به دلیل مشکلات فنی با کمی تاخیر و در ۲۷ سپتامبر ارائه خواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود به کیف‌پول Daedalus 5.0.0 که آخرین نسخه کیف‌پول اصلاح شده کاردانو است، نیز اشاره کرد. وی همچنین به جامعه پیشنهاد داد تا هرچه سریع‌تر کیف‌پول خود را به نسخه Daedalus 5.0.0، ارتقا دهند.

طبق گزارشات و تحقیقات منتشر شده، هارد فورک واسیل، یکی از بزرگترین پروژه‌های ارتقا کاردانو تا به امروز است که به طور چشمگیری مقیاس‌پذیری شبکه را افزایش می‌دهد.

نام‌گذاری هارد فورد واسیل از روی اسم یکی از ریاضی‌دانان جامعه کاردانو

هاسکینسون مدعی شده که این هارد فورد از روی نام دوست عزیزش واسیل دابوف نام‌گذاری شده است. واسیل دابوف یک ریاضی‌دان بلغاری و یکی از اعضای فعال جامعه کاردانو بود که دسامبر سال گذشته درگذشت.

هاسکینسون در این مورد اظهار خوشحالی کرد که تیم توسعه کاردانو می‌تواند میراث واسیل دابوف را برای همیشه در اکوسیستم کاردانو جاودانه نگه دارد.

وی همچنین مدعی شد که کاردانو «یکی از قوی‌ترین» ارزهای رمزنگاری شده موجود بازار است و انتظار دارد که این پروژه برای کاردانو بسیار پربار بوده و نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.