احتمال جهش ۳۶ درصدی قیمت کاردانو در هفته‌های آتی: زمان مناسبی برای خرید این رمزارز است؟

احتمال جهش ۳۶ درصدی قیمت کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: قیمت کاردانو از ابتدای سال حدود ۵۹ درصد افزایش یافته و به ۰/۳۹۴۳۵۰ دلار رسیده است. همچنین طبق آمار به دست آمده میزان توکن نگهداری شده توسط نهنگ‌ها نیز افزایش یافته و با توجه به این قضیه و شاخص‌های دیگر تحلیلگران اظهار داشتند که احتمال جهش ۳۶ درصدی قیمت کاردانو بسیار بالا است.

قیمت کاردانو از ابتدای سال تا به امروز ۵۹ درصد رشد کرده و به ۰/۳۹۴۳۵۰ دلار رسیده است. به نظر می‌رسد این رمزارز که به قاتل اتربوم (eth killer) نیز شهرت دارد، در سال جاری دستاوردهای بزرگی خواهد داشت.

داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک‌چین Santiment نشان می‌دهند که توکن ADA می‌تواند یک جهش فوق‌العاده را در سال جاری تجربه کند. تحلیلگران نیز انتظار دارند که این توکن در هفته‌های آتی بیش از ۳۶ درصد رشد کند.

شاخص‌ها نشان دهنده‌ی افزایش ۴۰ درصدی قیمت ADA در هفته‌های آینده هستند

به گفته Santiment، فعالیت نهنگ‌های ADA از ابتدای سال ۲۰۲۳ به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. آخرین باری که تعداد تراکنش‌های بالای ۱۰۰ هزار دلار ADA به این میزان رسیده بود، قیمت این توکن بیش از ۳۶ درصد افزایش یافت. با این که در بازارهای کریپتو هیچ چیز قطعی نیست، ولی ممکن است روند مشابه دوباره تکرار شود.

با در نظر گرفتن این فرضیه می‌توان گفت ADA، هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، می‌تواند در هفته‌های آتی بیش از ۳۶ درصد افزایش یابد.

احتمال جهش ۳۶ درصدی قیمت کاردانو

منبع: zycrypto

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.