صعود کاردانو به بالاترین سطح 4 ماه اخیر: آیا قیمت افزایش می‌یابد؟

صعود کاردانو به بالاترین سطح 4 ماه اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: کاردانو، از توکن‌های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است که در 7 روز گذشته، 18 درصد رشد کرده و به بالاترین سطح 4 ماهه خود رسیده است. تحلیلگران بازار صعود کاردانو به بالاترین سطح 4 ماه اخیر را به افزایش فعالیت نهنگ‌ها و افزایش فعالیت در اکوسیستم مالی غیر متمرکز (DeFi) نسبت می‌دهند.

صعود کاردانو به بالاترین سطح 4 ماه اخیر

کاردانو یکی از توکن‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال است که در 7 روز گذشته 18 درصد رشد کرده و به بالاترین سطح 4 ماهه خود رسیده است. قیمت این توکن در 5 نوامبر 7/5 درصد افزایش یافت و به 0,348808 رسید.

صعود کاردانو به بالاترین سطح 4 ماه اخیر

گفتنی است که در دو هفته گذشته، این توکن روند صعودی داشته و توانسته 33/3 درصد رشد کند. تحلیلگران بازار این رشد را به افزایش فعالیت نهنگ‌ها و همچنین افزایش فعالیت در اکوسیستم مالی غیر متمرکز (DeFi) نسبت می‌دهند. گفتنی است که در ماه گذشته، ارزش کل قفل شده DeFiLIama حدود 39 درصد رشد کرده که بالاترین سطح در چند ماه اخیر به شمار می‌رود.

صعود کاردانو به بالاترین سطح 4 ماه اخیر

با توجه به داده‌های منتشر شده توسط Santiment، تراکنش‌های بزرگ انجام شده توسط نهنگ‌های بازار، در 4 نوامبر به 1740 رسید؛ سطحی که از ابتدای سال 2022 رویت نشده بود.

افزایش قیمت Cardano بخشی از رشد عمومی بازار است که در 19 اکتبر همزمان با ارسال مجدد درخواست تایید Grayscale Investments برای ETF بیت‌کوین آغاز شد. از آن زمان، قیمت ADA بیش از 40 درصد افزایش یافته است.

باید اشاره کنیم که ADA سابقه عملکرد قوی در ماه نوامبر را دارد و میانگین بازدهی 44/7 درصد از سال 2017 را به خود اختصاص داده. از نظر فنی، قیمت ADA از میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA) فراتر رفته که نشان دهنده آغاز روند صعودی برای این توکن است.

منبع: cryptoticker

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.