ارزش بازار USDT به بالاترین سطح خود رسید!

صعود ارزش بازار USDT به بالاترین سطح خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: ارزش بازار USDT به بالاترین سطح خود رسید. با صعود ارزش بازار USDT به بالاترین سطح خود، عرضه در گردش توکن نیز بیشتر شده است؛ حال سرمایه‌گذاران بازار مشتاقند بدانند که دلیل این رشد چیست؟

صعود ارزش بازار USDT به بالاترین سطح خود

USDT، یکی از استیبل‌کوین‌های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است که اخیرا رشد قابل توجهی کرده. با توجه به داده‌های Into the block، ارزش بازار USDT تقریبا ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته.

با رسیدن ارزش بازار توکن به ۸۴ میلیارد دلار، مقدار عرضه‌ی آن نیز به بالاترین سطح رسیده. با توجه به داده‌های موجود، در سال گذشته ارزش بازار توکن نزدیک به ۸۳/۲۰ میلیارد دلار بود، اما در حال حاضر حدود ۸۴ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

صعود ارزش بازار USDT به بالاترین سطح خود

رشد بازار استیبل‌کوین‌ها معمولا نشانه‌ای از افزایش مقدار ارزش سرمایه در بازار است. رشد بازار USDT به Tether اجازه می‌دهد تا به افراد بیشتری خدماتی که دارد را ارائه کند.

صعود ارزش بازار USDT به بالاترین سطح خود

امکان دارد بسیاری از افراد این رشد را نشانه‌ای برای بهبود بازار بدانند؛ اما اینگونه نیست. رشد ارزش بازار تتر نشان می‌دهد که تقاضا برای خرید این توکن بیشتر شده و در واقع سرمایه‌گذاران به دنبال توکنی جهت حفظ ارزش دارایی خود هستند.

صعود ارزش بازار USDT به بالاترین سطح خود

البته باید به این مورد نیز توجه کنید که حجم مبادلات USDT به طور چشمگیری در مقایسه با ATH ثبت شده در شش ماه گذشته، کاهش یافته. حال باید منتظر ماند و دید که روند پیش روی این توکن چگونه خواهد بود.

منبع: ambcrypto

تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.