امکان خرید دو رمزارز بیت‌کوین و تون‌کوین در تلگرام فراهم شد

راه اندازی سرویس معاملاتی رمزنگاری جدید توسط تلگرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از راه اندازی سرویس معاملاتی رمزنگاری جدید توسط تلگرام می‌دهند. کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند تون‌کوین و بیت‌کوین را خریداری کرده و از بخش چت این پلتفرم، توکن‌ها را به یکدیگر ارسال نمایند.

راه اندازی سرویس معاملاتی رمزنگاری جدید توسط تلگرام

تلگرام، یکی از پلتفرم‌های مطرح و کارآمد در حوزه سوشال مدیا، جدیدترین سرویس معاملاتی خود را راه‌اندازی کرده است. کاربران از این پس می‌توانند تون‌کوین و بیت‌کوین را در تلگرام خریداری کنند.

بر اساس گزارشات Blockworks، کاربران اکنون به راحتی می‌توانند این دو توکن را خریداری کرده و از طریق پیام‌های چت به یکدیگر ارسال کنند. نا گفته نماند که این دو توکن تنها ارز دیجیتالی هستند که کاربران می‌توانند در تلگرام آن‌ها را خریداری کنند. طبق گزارش Blockworks، استفاده از این سرویس برای خریداران رایگان خواهد بود، اما کسانی که توکن‌های خود را می‌فروشند باید ۰/۹۸٪ کمیسیون بپردازند.

گفتنی است که افراد مورد هدف در این سرویس کاربران عادی هستند. این سرویس مفاهیم آموزشی بسیار پایینی در رابطه با بلاک‌چین را هم ارائه می‌دهد. یکی از نمایندگان بنیاد تون در اطلاعیه‌ای بیان کرد که بسیاری از قابلیت‌ها در بلاک‌چین تون شبیه به برنامه‌هایی هستند که مردم قبلا از آن‌ها استفاده می‌کردند.

منبع: blockchain

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.