معامله گران در انتظار افزایش قیمت کاردانو: قیمت ADA در روند صعودی قرار می‌گیرد؟

معامله گران در انتظار افزایش قیمت کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: معامله گران در انتظار افزایش قیمت کاردانو هستند، چرا که فشار فروش کاهش یافته است و سرمایه‌گذاران دیگر برای فروش ADAهای خود پافشاری نمی‌کنند. در حال حاضر بر اساس نوع رفتار کاربران جامعه کاردانو، سرمایه‌گذاران پیش بینی می‌کنند، قیمت این رمزارز رشد خواهد داشت.

معامله گران در انتظار افزایش قیمت کاردانو

بر اساس آخرین پست تحلیلی ارائه شده توسط Santiment، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران Cardano انتظار دارند که قیمت این رمزارز در طولانی مدت افزایش پیدا کند. در نظر داشته باشید که طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این رمزارز حدود ۶ درصد رشد کرده است.

طبق اندیکاتور Santiment، احساسات کاربران نسبت به رمزارز ADA رضایت بخش است. احساسات کاربران نسبت به یک رمزارز معمولا از طریق پست‌های به اشتراک گذاشته شده، هشتگ‌های مورد استفاده و به صورت کلی گفته‌های کاربران در شبکه‌هایی مثل توییتر مشخص می‌شود.

معامله گران در انتظار افزایش قیمت کاردانو

کاردانو پیش از این توانسته بود که از نظر ارزش بازار، پلتفرم Avalanche را پشت سر بگذارد و به جمع ۵ توکن برتر بازار ارزهای دیجیتال برسد.

تجزیه و تحلیل فنی ADA

در حالی که احساسات جامعه نسبت به ADA مثبت است، اما باید به نحوه‌ی عملکرد خود دارایی در طولانی مدت نیز توجه شود. این رمزارز از تابستان ۲۰۲۱ که توانست یک ATH جدید به ثبت برساند، دچار روند نزولی شده و این روند تا به امروز ادامه یافته است.

طبق نمودار روزانه ارائه شده توسط TradingView، رمزارز ADA توانسته با موفقیت فشار فروش خرس‌ها را پشت سر بگذارد. در زمان نگارش این خبر، ADA در سطح قیمتی ۰/۹ دلار معامله می‌شود و در یک کانال صعودی کوتاه مدت قرار دارد.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.